تعیین نقاط فاصله گذاری اجتماعی کلیه عابر بانک های سطح شهر توسط پرسنل شبکه و مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // مدیریت مرکز بهداشت مسجدسلیمان از تعیین نقاط فاصله گذاری اجتماعی کلیه عابر بانک های سطح شهر توسط پرسنل شبکه و مرکز بهداشت این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر شایسته شمی پور مدیر ...

عصر مسجدسلیمان // مدیریت مرکز بهداشت مسجدسلیمان از تعیین نقاط فاصله گذاری اجتماعی کلیه عابر بانک های سطح شهر توسط پرسنل شبکه و مرکز بهداشت این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر شایسته شمی پور مدیر مرکز بهداشت مسجدسلیمان در تشریح این خبر گفت :  با شیوع بیماری کووید ۱۹ و انتشار وسیع آن در سطح کشور ، به طبع شهرستان مسجدسلیمان نیز تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته است که علی رغم توصیه های فراوان به منظور رعایت نکات بهداشتی و جدی نگرفتن این مهم توسط شهروندان شاهد رشد سریع این ویروس در بین آنان هستیم.

وی ادامه داد : بی توجهی به فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی ارائه‌ شده در مناطق پرتردد زمینه افزایش بیماری کرونا را در سطح شهرستان فراهم نموده است . بدین منظور به همت سخت کوشان عرصه سلامت بهداشت و درمان در جهت رعایت حد فاصله اجتماعی با تعیین مختصات و نشانه گذاری و رعایت فاصله ۲ متر در مقابل عابر بانک های سطح شهر از عموم همشهریان محترم تقاضامندیم با در خانه ماندن و رعایت مسائل بهداشتی و در صورت لزوم به حضور در مناطق پرترد با الگو قرار دادن فاصله اجتماعی و دیگر موارد بهداشتی مورد اشاره به کمک هم این ویروس راشکست دهیم .

دکتر شمی پور در پایان افزود : بی توجهی به فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در مناطق پرتردد و عدم رعایت نکات بهداشت فردی از قبیل شستشوی مرتب دستها به طرق صحیح و به میزان ۳۰ ثانیه ، دست دادن و رویه بوسی خصوصا حاضر شدن در اجتماعات اعم از مراسمات فاتحه و جشن های عروسی و هر گونه اجتماعات دیگر ، می تواند از عمده دلایل شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان باشد .لذا از عموم همشهریان محترم تقاضامندم با در خانه ماندن و در صورت لزوم حضور در اجتماع و مناطق پرترد با الگو قرار دادن فاصله اجتماعی که یکی از مهم ترین موارد جلوگیری و شکستن زنجیره انتقال ویروس کروناست یاریگر کادر درمان تا شکست نهایی این بیماری باشیم .

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: