پیام تبریک حمزه نجف پور دبیر شورای شهر به مناسبت روز ارتش

عصر مسجد سلیمان // حمزه نجف پور دبیر شورای شهر مسجدسلیمان با ارسال پیامی به مناسبت روز ارتش از امیر یوسف قربانی جهت پیگیری اخذ مجوز فرودگاه مسجدسلیمان تشکر و قدردانی نمود که متن پیام به شرح ذیل میباشد: 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ارتش ...

عصر مسجد سلیمان // حمزه نجف پور دبیر شورای شهر مسجدسلیمان با ارسال پیامی به مناسبت روز ارتش از امیر یوسف قربانی جهت پیگیری اخذ مجوز فرودگاه مسجدسلیمان تشکر و قدردانی نمود که متن پیام به شرح ذیل میباشد:

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

ارتش اساس و ركن استقلال يك كشور است.
امام خمینی (قدس سره)

ارتشیان قهرمان روزتان مبارک باد

در روز ارتش ، تقدیر و تشکر مینمایم از امیر سرتیپ حاج یوسف قربانی در جهت اخذ مجوز احداث ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان از ستاد کل نیروهای مسلح

✅ارتش قهرمان یکی از اقشاری است که در دورانهای مختلف ، وفاداری خود را به انقلاب اسلامی ثابت کرده است و‌ همواره برای حفظ و حراست از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارمانهای مقدس انقلاب تمام توان خود را به کاربسته است .
*ارتش* قهرمان ما علاوه بر حضور پیروزمندانه در دوران دفاع مقدس در دورانهای سخت زلزله ، سیل و سایر حوادث در کنار مردم ایران بوده است . مرور روزهای سخت جنگ تحمیلی این فرصت را فراهم میکند تا در عظمت و بزرگی شهیدان *ارتش* سرافراز که در کنار سایر نیروهای مسلح در جهت برقراری آرامش و امنیت فعلی چه جانفشانی ها و دلیریهایی انجام داده اند ، تأمل بیشتری انجام دهیم و سبک زندگی این شهیدان وطن ، میتواند الگوی بسیار موفقی برای همه مسئولین تبدیل شود که برای آبادی و آسایش مردم گاهی اوقات باید از منیت خواهی گذشت و جان خویش را نیز در طبق اخلاص نهاد .

فرارسیدن *۲۹ فروردین روز ارتش* را به همه ارتشیان غیور ایران بخصوص فرزند غیور بختیاری امیر سرتیپ حاج یوسف قربانی فرماندهی هوانیروز کل کشور تبریک و تهنیت عرض مینمایم و همچنین به فرمانده هوانیروز مسجدسلیمان جناب سرهنگ خاموشی و فرمانده تانک سازی مسجدسلیمان تبریک عرض می‌کنم .

*امیر قربانی* زاده مسجدسلیمان است و آگاه به همه دغدغه ها و مشکلات شهر اولین ها ست ، با اطلاع شدم بالاخره پیگیری های مستمر ایشان از ستاد کل نیروهای مسلح در کنار سایر مسولین محترم ، نماینده محترم و پیگیر ، فرماندار محترم و امام جمعه محترم ، منتج به مجوز ساخت ترمینال فرودگاه و باند آن و نصب تجهیزات آن در منطقه هوانیروز مسجدسلیمان گردید ، از طرف خودم و دیگر اعضای شورای شهر مسجدسلیمان در این روز مقدس ، از امیر سرافرازمان کمال تشکر و قدردانی را مینمایم . از خداوند متعال برای ایشان و همه نیروهای ارتشی مان ، طول عمر با عزت و سلامتی و موفقیت مسئله مینمایم .

حمزه نجف پور
*دبیر شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان*

نام:

ایمیل:

نظر: