مراقب کلاهبرداری ارسال پیامکی با عنوان ” اختصاص سبد کالا” باشید!

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از ارسال پیامک با عنوان اختصاص سبد کالا به قصد کلاهبرداری از کاربران هشدار داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ” علی حسینی” در تشریح این خبر اع ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از ارسال پیامک با عنوان اختصاص سبد کالا به قصد کلاهبرداری از کاربران هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ” علی حسینی” در تشریح این خبر اعلام داشت: فیشینگ کاران اطلاعات بانکی کاربران را با ایجاد سایت های جعلی و هدایت انها به درگاه های جعلی پرداخت بانکی سرقت و نسبت به کلاهبرداری از آنان اقدام می نمایند.
سرهنگ علی حسینی در ادامه بیان داشت: کاربران با ادعای اختصاص سبد کالای خانواده به افراد به صورت پیامکی کاربران را به لینک های مورد نظر خود هدایت و سپس با بدست اوردن حساب بانکی افراد اقدام به خالی نمودن حساب انها می نمایند.
وی افزود: کاربران فضای مجازی مراقب باشند سایت هایی که آنها را به درگاههای پرداخت بانکی هدایت می کنند می تواند فیشینگ کاران طراحی و اطلاعات حسابهای بانکی آنان را سرقت کنند.
این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: کاربران فضای مجازی دقت کنند آدرس های درگاه های بانکی با پروتکل https و نماد shaparak.ir شروع می شود و شهروندان باید در استفاده‌ از صفحات بانکی از صفحه کلید های مجازی استفاده کنند و به پیامک ها و تماس های تلفنی که منبع و مبنای ان مشخص نیست اعتماد نکنند و از واقعی بودن سایت ها و امن بودن درگاههای معرفی شده مطمئن شوید تا در دام کلاهبرداران فضای مجازی گرفتار نشوید.

نام:

ایمیل:

نظر: