قرعه کشی انتخاب قطعات زمین احداثی برای واحدهای آسیب دیده زلزله مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // قرعه کشی انتخاب قطعات زمین احداثی برای واحدهای آسیب دیده زلزله تیرماه ۹۸ مسجدسلیمان که امکان درجاسازی نداشتند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مصلی این شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلی ...

عصر مسجدسلیمان // قرعه کشی انتخاب قطعات زمین احداثی برای واحدهای آسیب دیده زلزله تیرماه ۹۸ مسجدسلیمان که امکان درجاسازی نداشتند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مصلی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ،روح الله عمادی رئیس ستاد بازسازی زلزله مسجدسلیمان ضمن اعلام خبر فوق گفت: قطعات زمین به متراژ ۳۰۰ متر در شهرک امام رضا(ع) بعد از مطالعات زمین شناسی و تایید نهایی آماده واگذاری به متقاضیان  می باشند.

وی افزود: کل سایت ۱۳۶ قطعه می باشد ک هم اکنون ۵۴۴ متقاضی در۵۳ گروه اماده ساخت می باشند. هر قطعه در دو طبقه همکف و اول و هر کدام دو واحد برای چهار نفر طراحی شده است که امروز نماینده هر گروه چهار نفره به قید قرعه قطعه خود را انتخاب نمودند.
وی در پایان گفت: متقاضیان می توانند با توجه به توانایی های خود شخصا یا با واگذاری به پیمانکار کار ساخت و ساز خود را شروع نمایند.

نام:

ایمیل:

نظر: