جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // صبح امروز (شنبه) با حضور معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار مسجدسلیمان جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ،م ...

عصر مسجدسلیمان // صبح امروز (شنبه) با حضور معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار مسجدسلیمان جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ،معاون برنامه ریزی و عمران فرماندار مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه،ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و احتمال آتش سوزی مراتع انتظار می رود کلیه دستگاه ها آمادگی خود را حفظ کنند زیرا در سال گذشته آتش سوزی ها بیشتر مربوط به مراتع ، آن هم در مناطقی بود که تردد به سختی انجام می شد.
وی ادامه داد: در بحث ساخت و سازها،نهادهای نظارتی باید بیشتر نظارت کنند و در همه موارد از جمله انشعابات برق،اطفاء حریق و کلیه اصول ایمنی تاکید داشته باشند تا از آتش سوزی های احتمالی در محلات و ساختمان ها جلوگیری شود.

بهرامی در پایان تاکید کرد: همه دستگاه ها از جمله منابع طبیعی،محیط زیست و جهادکشاورزی هماهنگی های لازم را داشته باشند تا ان شاءالله در صورت وقوع حادثه های احتمالی در مراتع با یک وحدت رویه، حوادث کنترل و پیشگیری شوند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: