بازدید مدیرعامل کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان از کارگاه تولید ماسک قرارگاه امیرالمومنین”ع”

عصر مسجدسلیمان // مهندس پاک ایمان مدیرعامل کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان (مسجدسلیمان) از کارگاه تولید ماسک قرارگاه امیرالمومنین”ع” این شهرستان بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مهندس پاک ایمان ...

عصر مسجدسلیمان // مهندس پاک ایمان مدیرعامل کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان (مسجدسلیمان) از کارگاه تولید ماسک قرارگاه امیرالمومنین”ع” این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مهندس پاک ایمان در گفتگو باخبرنگار ما عنوان کرد: امروزه کارنجات در کنار ایجاد اشتغال و کار افرینی در حوزه های دیگری هم چون مسئولیت اجتماعی وظایفی شاید نا نوشته برای آنها در نظر گرفته شده است که پرداختن آنهاموجب رضایت شهروندان ان منطقه خواهد بود گاهی این نقش اجتماعی می تواند حمایت از باشگاه های ورزشی باشد گاهی میتواند تسریع نمودن شرایط تحصیل کودکان و دانش اموزان باز مانده از تحصیل باشد…در حال حاضر هم از ابتدای شیوع این بیماری سعی کردیم تا جایی که امکان دارد در سلامت جامعه مشارکت هایی در برخی امور داشته باشیم.

پاک ایمان در ادامه گفت: در امروز در این کارگاه خواهران و برادرانی کنار هم جمع شده اند و از استراحت خود زده اند و به نوعی هم سلامتی خود را در خطر انداخته اند تا بتواند با تولید ماسک سلامت پایدار در جامعه را فراهم کنند و این حرکت قابل تقدیر است تجربه نشان داده است هر مردم در کنار دولت قرار گرفته از پس آن مشکلات بر آمده ایم ما درطول دفاع مقدس به همین شکل عمل کردیم خیلی از جاها دولت کم می اورد که بوسیله کمک های پشت جبهه جبران می شد.

پاک ایمان در پایان عنوان داشت: این حرکت مصداق درستی از شعر :

بنی آدم اعضای یک پیکرند/ که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار /دگر عضوها را نماند قرار

میباشد.

در ادامه محمدرضا کرم زاده مدیر قرارگاه امیرالمومنین“ع” مسجدسلیمان اظهار داشت: قرارگاه امیرالمومنین“ع” مسجدسلیمان- موسسه خیریه علی ابن ابیطالب “ع”بهمراه جمعی از اصحاب رسانه و جامعه خیرین و مشارکت کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان در جهت رسالت سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان تشکیل شده که تا کنون اقدام به تهیه و توزیع سبدهای اقلام بهداشتی مورد نیاز جامعه بویژه خانواده های کم بضاعت داشته است.

وی افزود : دراین قرارگاه ۲۵ چرخکار مشغول به فعالیت و تولید ماسک هستند که ۱۵نفر از انان در منازل خود در حال تولید ماسک می باشند در کارگاه تولید ماسک این قرارگاه روزانه ۵۰۰۰هزار ماسک تولید و بصورت رایگان به صورت هدفمند توزیع می شود.

کرم زاده ادامه داد : این کارگاه ازاول فروردین شروع بکار کرده است و بطور متوسط روزانه پنج هزار ماسک تولید می کند و تدارک اولیه ۲۰۰هزار ماسک دیده شده است و تا ریشه کنی کامل کرونا در سایه عنایت قائم آل محمد ص این فعالیت ادامه خواهد داشت. در این مسیر از مدیران محترم ادارات، سازمانها، نهادها، افراد حقیقی، حقوقی، عموم شهروندان و خیرین گمنام دعوت بعمل می آید تا در این اقدام خداپسندانه مشارکت نمایند.
شماره کارت بانک صادرات جهت همیاری و واریز کمک های مردمی
۶۰۳۷-۶۹۱۹-۹۰۳۷-۱۵۴۴
بنام موسسه محبان امام علی ابن ابیطالب(ع) می باشد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: