اخراج نماینده کارگری سد مسجدسلیمان در آستانه هفته کار و کارگر

عصر مسجدسلیمان // صبح دیروز،مدیرعامل سد و نیروگاه مسجدسلیمان با اخراج نماینده کارگران این شرکت به پیشواز گرامیداشت هفته کار و کارگر رفت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،هنوز چند روزی از تصویب حقوق حداقلی کارگران نگذش ...

عصر مسجدسلیمان // صبح دیروز،مدیرعامل سد و نیروگاه مسجدسلیمان با اخراج نماینده کارگران این شرکت به پیشواز گرامیداشت هفته کار و کارگر رفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،هنوز چند روزی از تصویب حقوق حداقلی کارگران نگذشته است که امروز خبر رسید که نماینده کارگران سد و نیروگاه مسجدسلیمان اخراج شده است.

اخراج نماینده کارگران سد مسجدسلیمان در حالی صورت گرفته است که هفته کار و کارگر اغاز شده است و انتظار میرفت سد و نیروگاه مسجدسلیمان و سازمان آب و برق خوزستان با اختصاص پاداش و هدیه به تکریم کارگران بپردازند اما پرسنل این مجموعه شاهد اخراج نماینده کارگری خود بودند.

با افزایش هزینه های زندگی و انواع فشارهای اقتصادی بر قشر کارگر انتظار میرود دستگاه ها با اتخاذ تدابیر لازم برای کاستن از این فشارها تلاش کنند نه دست به اخراج این قشر زحمتکش بزنند.

گفتنی است سد مسجدسلیمان در سال گذشته با تولید چهار و نیم میلیون مگاوات تولید برق،بیشترین میزان تولید برق را طی این سالها داشته است که لازم است کارگران این مجموعه با بندهای تشویقی مورد حمایت قرار گیرند نه اینکه اخراج شوند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: