جلسه هماهنگی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // جلسه هماهنگی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری، تشکل های مردم نهاد و ادارات در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص کمک به نیازمندان با حضور فرمانده سپاه پاسدا ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه هماهنگی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری، تشکل های مردم نهاد و ادارات در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص کمک به نیازمندان با حضور فرمانده سپاه پاسداران مسجدسلیمان ، مدیران ادارات: فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد و بهزیستی به میزبانی کمیته امداد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای این نشست پژمان منصورنیا رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مسجدسلیمان اظهار داشت: در پی بیانات مقام عظمای ولایت در خصوص کمک به نیازمندان همراه با سراسر کشور، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با محوریت سپاه پاسداران در شهرستان مسجدسلیمان تشکل گردید که مقرر گردید که تمام خیرین ، موسسات و ادارات کمک ها و لیست افراد تحت پوشش خود را بصورت متمرکز به این قرارگاه ارجاع دهند تا با ساماندهی لازم و عدم هم پوشانی و تکرار ، تمام افراد نیازمند و بی بضاعت شهرستان مشمول این طرح حمایتی در ماه مبارک رمضان قرار گیرند.

وی ادامه داد : بر همین اساس موسسات خیریه ، سمن ها و ادارات می توانند کمک های خود را اعم از : مواد غذایی، پوشاک، وسایل سرمایشی، مواد ضدعفونی ، جهیزیه و …. به سپاه پاسداران مسجدسلیمان تحویل دهند سپس این کمک ها توسط نیروهای جهادی بسیج بین نیازمندان توزیع خواهند شد.

سپس مدیران موسسات خیریه و تشکل های مردم نهاد به بیان راهکارها و ارائه پیشنهادات خود پرداختند.

در ادامه سرهنگ حسینی فرمانده سپاه پاسداران مسجدسلیمان ضمن تشکر از خیرین جهت کمک به نیازمندان جامعه بیان کرد: بنا به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و کمک مومنانه ، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تحت عنوان رزمایش مساوات و همدلی و کمک مومنانه با رمز لبیک یا امام تشکیل شد.

وی افزود : این قرارگاه بنا دارد کمکهای مردمی ، موسسات و ادارات را به صورت متمرکز شده سازماندهی کند و سپس آنها را توزیع نماید که در گام اول بین ۲تا ۳ ماه طراحی شده است.

سرهنگ حسینی ادامه داد : نیروهای جهادی هنگام توزیع ضمن حفظ کرامت افراد بی بضاعت جامعه، باید از گرفتن عکس و فیلم اجتناب نمایند‌.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: