عملیات احداث جاده میانبر مسجدسلیمان-اهواز به طول ۵ کیلومتر آغاز شد

عصر مسجدسلیمان // با پیگیری های انجام شده،عملیات احداث جاده میانبر مسجدسلیمان-اهواز به طول ۵ کیلومتر آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،با پیگیری های صورت گرفته،عملیات احداث جاده میانبر مسجدسلیمان-اهواز به طول ...

عصر مسجدسلیمان // با پیگیری های انجام شده،عملیات احداث جاده میانبر مسجدسلیمان-اهواز به طول ۵ کیلومتر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،با پیگیری های صورت گرفته،عملیات احداث جاده میانبر مسجدسلیمان-اهواز به طول ۵کیلومتر از سمت مسجدسلیمان آغاز شد و روند احداث این مسیر به جریان افتاد.

در همین راستا صبح امروز(چهارشنبه)دکتر پاکدل از عملیات اجرائی کار بازدید و بر تداوم روند احداث این جاده تاکید کرد.

فرماندار مسجدسلیمان در این بازدید با اشاره به اینکه احداث این جاده تاثیر حیاتی در پیشرفت شهرستان دارد،گفت:با توجه اینکه در حال حاضر از سمت مسجدسلیمان،روند ایجاد این مسیر،به طول ۵ کیلومتر و در طرف دیگر همزمان در جریان است باید همه همت کنیم تا این پروژه را به سرانجام برسانیم.

وی گفت:خوشحالیم که روند احداث این جاده با سرعت در حال انجام است زیرا محقق شدن این کار،تاثیر بزرگی در پیشرفت و توسعه شهرستان مسجدسلیمان خواهد داشت.
همچنین دکتر پاکدل در این بازدید در جمع مجری و پیمانکاران این پروژه عنوان کرد:خواستار تسریع در روند این پروژه هستیم و با همه توان و امکانات تا پایان احداث این جاده، حمایت خواهیم کرد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: