با تمام توان از صنایع و شرکت های تولیدی حمایت خواهیم کرد

عصر مسجدسلیمان // فرماندار مسجدسلیمان گفت: با تمام توان از صنایع و شرکت های تولیدی حمایت خواهیم کرد به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،صبح امروز(سه شنبه) مدیرعامل و جمعی از پرسنل کارخانه سیمان کارون با دکتر پاکدل فرماند ...

عصر مسجدسلیمان // فرماندار مسجدسلیمان گفت: با تمام توان از صنایع و شرکت های تولیدی حمایت خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،صبح امروز(سه شنبه) مدیرعامل و جمعی از پرسنل کارخانه سیمان کارون با دکتر پاکدل فرماندار مسجدسلیمان دیدار کردند.
مدیرعامل کارخانه سیمان کارون در این جلسه مشکلات جاری این کارخانه تولیدی را عنوان کرد و خواستار حمایت و رفع این مشکلات شدند.

در ادامه فرماندار مسجدسلیمان گفت:بدون شک این کارخانه نقش بسزایی در جهت اشتغال زایی و ایجاد امید در منطقه داشته است و انتظار می رود کارگران عزیز، کما فی سابق همکاری خود را داشته باشند تا انشاءالله شاهد رونق و توسعه این کارخانه باشیم.
وی ضمن تاکید بر همکاری دوجانبه مدیران و کارگران در جهت رفع مشکلات این حوزه گفت:با تمام توان در کنار صنایع تولیدی و اشتغالزا خواهیم بود زیرا معتقدیم این ظرفیت ها باید تقویت و توسعه داده شوند.

دکتر پاکدل در پایان عنوان کرد: با همه توان و ظرفیت از کارگران و کارفرمایان حمایت خواهیم کرد تا بتوانیم زمینه را برای راه اندازی فاز دوم تولید در این کارخانه فراهم کنیم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: