نشست صمیمانه و هم اندیشی شهردار مسجدسلیمان با اصحاب رسانه برگزار گردید

عصر مسجدسلیمان //به همت اداره روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان  نشست صمیمی و هم اندیشی شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با اصحاب و اهالی  رسانه  امروز در محل دفتر شهردار برگزار گردید. در ابتدا شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان ...

عصر مسجدسلیمان //به همت اداره روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان  نشست صمیمی و هم اندیشی شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با اصحاب و اهالی  رسانه  امروز در محل دفتر شهردار برگزار گردید.

در ابتدا شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان اظهار کرد: از اعضای شورای شهر تشکر میکنم که سکانداری شهرداری شهر اولینها را به من واگذار کردندو افتخار میکنم در زادگاه خود خدمتگزار مردم میباشم.
وی در ادامه ضمن خیر مقدم از حضور اهالی رسانه افزود : از اصحاب رسانه انتظار میرود وقایع را خارج از هر تعریف و تعبیر خاصی آنطور که هست به سمع و نظر مردم برسانند وامیدواریم این نشست صمیمانه سرمنشا اطلاع رسانی صحیح و سبز به مردم باشد.

وی ادامه داد: در برهه ای مسئولیت شهرداری مسجدسلیمان را گرفتم که در قسمتهای مختلف از جمله : آتشنشانی، کشتارگاه، اتوبوسرانی،فضای سبز ، سیستم اداری و… دچار نقیصه های زیرساختی بوده که رفع این مشکلات در بازه زمانی کوتاه میسر نمیشد بلکه با تدوین برنامه های میان مدت و بلند مدت با تلاش و همت مضاعف قابل خواهند شد.

سلیمانی در ادامه بیان کرد: سیستم جمع آوری زباله و پسماند موضوعی نیست که تنها شهردار قادر به رفع آن باشد بلکه ورود سازمانهای مردم نهاد و نخبگان شهرستان در این مقوله الزامیست و امیدوارم در سال ۹۷ مسجدسلیمان یکی از شهرهای موفق در بحث مدیریت و جمع آوری پسماند، تکمیل تجهیزات خدمات رفاهی،آموزشی،ایمنی و آتش نشانی و فضای سبز باشد.

شهردار مسجدسلیمان ادامه داد: برای رفع نواقص باید فرصت بدهید تا کارهای زیر ساختی در شهرستان صورت گیرد.

سلیمانی گفت: یکی از کارهایی که در مبحث ساماندهی تجهیزات الکترونیک در شهرداری انجام میگردد کاهش خطاها و اشتباهات انسانی در اجرای کار به واسطه به کارگیری سیستم های مکانیزه میباشد.

وی در ادامه بیان نمود: اولویت ما در بحث خدمات شهری مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان میباشد که به همین منظور ۱۴ پروژه برای ۱۴ منطقه شهرستان جهت آسفالت تعریف کردیم.

سلیمانی در ادامه با بیان اینکه شهرداری مسجدسلیمان منابع مالی بی انتهایی ندارد افزود: بودجه سال ۹۷ شهرداری مسجدسلیمان ۳۵ میلیارد تومان بسته شده که در صورت تخصیص کل آن  ۲۱ میلیارد صرف حقوق پرسنل و ۱۴ میلیارد آن صرف هزینه های  جاری خواهد شد.

در ادامه نشست خبرنگاران و روزنامه نگاران به ارائه سوال از سلیمانی پرداختند که وی به تمام سوالات پاسخ داد.

شهردار مسجدسلیمان در پایان ضمن تشکر ازحضور خبرنگاران و اصحاب رسانه ابراز امیدواری کرد مسجدسلیمان در سال ۹۷ گامهای مثبتی را جهت ارائه خدمات بهتر و توسعه متوازن شهری بردارد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: