مادر شهید رستم بتوندی آسمانی شد

عصر مسجدسلیمان // مادر شهید رستم بتوندی آسمانی شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان شهید رستم بتوندی از جوانان ولایت مدار و انقلابی شهرستان مسجدسلیمان بود و ارادت خاصی نسبت به امام راحل داشت وی متولد ۱۳۴۰بود که در مور ...

عصر مسجدسلیمان // مادر شهید رستم بتوندی آسمانی شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان شهید رستم بتوندی از جوانان ولایت مدار و انقلابی شهرستان مسجدسلیمان بود و ارادت خاصی نسبت به امام راحل داشت وی متولد ۱۳۴۰بود که در مورخ ۶۷/۰۱/۱۸ در بمباران شهرستان مسجدسلیمان منطقه نمره چهل (ستاد انتخاباتی ناصر سهرابی) به همراه جمعی دیگر از دوستان خود ازجمله شهید ابراهیم بابادی…. به درجه رفیع شهادت رسیدند.
مادر این شهید بزرگوار مرحومه مومنه تاجماه کیارسی وند امروز پس از سالها تحمل درد و رنج هجرت فرزند رشید خود به او پیوست و در قبرستان فامیلی روستای بتوند در کنار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد ، روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

به همین مناسبت مهندس ناصر سهرابی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی خطاب به خانواده ایشان به شرح ذیل ارسال نمود:
بسم الله الرحمن الرحیم

الذین اذا اصبتهم مصیبه فالوا
انا لله وانا الیه راجعون
خانوده محترم بتوندی برادر ارجمندم امیر قلی بتوندی با نهایت تاسف وتأثر خبر رحلت مادر بزرگوار تان را شنیدم ضمن عرض تسلیت حضور مبارک شما وخانواده محترم وسایر بستگان ازدرگاه خداوند تبارک وتعالی برای آمرزش روح آن مرحومه مغفوره مادر شهید بزرگوار رستم بتوندی که یاد و خاطره او هرگز از دل و جان حتی برای لحظه جدا شده است علو درجات الهی و برای بازماندگان طلب
صبروشکیبای وسعادت وسلامت مسئلت دارم

برادر شما ناصر سهرابی

نام:

ایمیل:

نظر: