جلسه هماهنگی تشکیل قرارگاه رزمایش همدلی و کمک مومنانه شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // جلسه هماهنگی تشکیل قرارگاه رزمایش همدلی و کمک مومنانه  در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، دکتر پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه اظهار داشت : از همت و حضور روح ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه هماهنگی تشکیل قرارگاه رزمایش همدلی و کمک مومنانه  در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، دکتر پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه اظهار داشت : از همت و حضور روحانیون شهرستان در بحث غسل و دفن متوفیان مبتلا به کرونا تشکر می کنیم زیرا بخوبی روحانیون پا به پای کادر درمانی در صحنه حاضر هستند و در این زمینه نقش پررنگی را ایفا کرده اند.
وی ادامه داد:خوشبختانه توانستیم با تدابیر خوب شورای تامین، بخوبی بیماری کرونا را در شهرستان کنترل کنیم که در این میان حضور بسیج،سپاه،نیروی انتظامی و هوانیروز در بحث کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسجدسلیمان غیرقابل انکار بود زیرا معتقدیم شرایط خوب فعلی نتیجه همدلی بین مردم و مسئولین بوده است.
دکتر پاکدل در خصوص تشکیل این قرارگاه هم ضمن ابراز خرسندی از کمک مردم و موسسات مردم نهاد در بحث تولید ماسک و اقلام بهداشتی، گفت:حقیقتا در این مدت مردم بخوبی پای کار آمدند و هرکسی به اندازه توان خود در این زمینه ایفا نقش کرده است، انشاءالله با تمام توان با محوریت قرارگاه رزمایش همدلی و کمک مومنانه در کنار مردم خواهیم ماند.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام امینی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در کنترل بیماری کرونا در شهرستان،اظهار کرد:از ابتدا شیوع بیماری کرونا در شهرستان مسجدسلیمان با تدابیر لازم بحث کنترل این بیماری بخوبی صورت گرفت و خوشبختانه مدیریت شد اما مهم ترین بحث اساسی،مشکل فرهنگ عمومی است که باید بیشتر در بحث فرهنگ کار کنیم.
وی ادامه داد:در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و مهم ترین برکت رمضان،تاثیر در محیط خانواده و فرزندان است و نیاز است تا بیشتر در مسیر دین و الگوگیری از سبک زندگی اسلامی حرکت کنیم.
وی ادامه داد:کرونا باعث تا جهانیان بیشتر متوجه اهمیت دعا، امام زادگان و پیامبران شوند،در مبارزه با این بیماری همه ملت ایران پای کار آمدند و با یک همدلی خوب، آرامش نسبی را در سطح جامعه ایجاد کردند.
امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه این جلسه عنوان کرد:قرارگاه رزمایش همدلی و کمک مومنانه یک فرصت بسیار خوب است که مقرر گردید تا در فرصت دوماه با حضور نهادهای دولتی و مردمی با محوریت سپاه ناحیه مسجدسلیمان انجام شود اما انتظار می رود خیرین و سرمایه داران مسجدسلیمانی هم در این موضوع حضور پررنگ تری داشته باشند تا ان شاالله بتوانیم یک اقدام خوبی را در شهرستان به نفع مردم ثبت کنیم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: