تقدیر از بانوان جهادگر نفت و گاز مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // بابرگزاری جلسه ای در دفتر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از بانوان جهادگر این شرکت تقدیر بعمل آمد . مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این جلسه که مدیر منابع انسانی ، رییس ...

عصر مسجدسلیمان // بابرگزاری جلسه ای در دفتر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از بانوان جهادگر این شرکت تقدیر بعمل آمد .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این جلسه که مدیر منابع انسانی ، رییس روابط عمومی ، رییس بهبود روابط کار و امور اجتماعی ، رییس مخابرات نیز حضور داشتند از زحمات و خدمات ۸ نفر از بانوان شاغل در اداره مخابرات ، تأمین و تخصیص نیروی انسانی ، نگهداری و تعمیرات این شرکت که در قرارگاه محبان امیرالمونین (ع) به تولید ماسک مبادرت می ورزند تقدیر بعمل آمد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری طی سخنانی در این جلسه گفت : کار کردن در ۳ جبهه ی مختلف و متفاوت اداره ، منزل و کارگاه آنهم بصورت جهادی و فی سبیل الله بسیار سخت و خسته کننده است اما شما بانوان گرانقدر با تلاش و کوششتان بر این مشکلات غلبه کردید تا به همشهریان و همنوعانتان خدمت نمایید .

وی با عنوان اینکه ارزش و جایگاه بانوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل مقایسه با رژیم طاغوت نیست گفت : در جامعه ی کنونی زن به یک ارزش و جایگاه والایی دست یافته و می بینیم که زنان در مناصب مدیریتی منصوب می شوند در حالیکه در گذشته این اتفاق نمی افتاد .

وی خاطر نشان کرد : علیرغم نسبت کم جمعیت زنان نسبت به مردان در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان شاهد آن هستیم که بانوان همپای مردان حتی در سمت های فنی و تخصصی هم پرتلاش ظاهر می شوند و توانسته اند بسیار موفق ظاهر شوند .

لازم به توضیح است در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر از خانم ها شیدا عبدالهی – ماندانا آردین – سهیلا اولاد شهباز – پریسا علیخانی – مدینه دانش – زینب زمانپور- نسیم کرایی و آمنه آرمین فر از پرسنل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که ضمن حضور در محیط کار و انجام وظایف اداری و پس از اتمام ساعات کار در قرارگاه تولید ماسک محبان امیرالمومنین (ع) حضور یافته و در این کار خیر مشارکت جدی و پر رنگ داشته اند  تقدیر و تشکر بعمل آمد .

نام:

ایمیل:

نظر: