بازدید امام جمعه و فرمانده نیروی انتظامی مسجدسلیمان از کارگاه تولید ماسک قرارگاه امیرالمومنین”ع”

عصر مسجدسلیمان // امام جمعه و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کارگاه تولید ماسک قرارگاه امیرالمومنین”ع” بازدید نمودند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حجه الاسلام والمسلمین صادق امینی امام جمع ...

عصر مسجدسلیمان // امام جمعه و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کارگاه تولید ماسک قرارگاه امیرالمومنین”ع” بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حجه الاسلام والمسلمین صادق امینی امام جمعه شهرستان ضمن بازدید از بزرگترین کارگاه تولید ماسک منطقه اظهار داشت: امروز در آستانه نیمه شعبان و ولادت با سعادت امام زمان ارواحناه فداه در این بازدید از قرارگاه بهداشتی امیرالمومنین (ع) جلوه های زیبا و ستودنی از مهر و نوعدوستی و مردم داری مورد نظر امام زمان عج را توسط تعدادی از خواهران و برادران با ایمان شهرمان مسجدسلیمان را مشاهده کردم که جای دارد از وجود اینهمه جلوه های انسانی و ایثار تشکر و سپاسگزاری ویژه ای بنمائیم.

در ادامه سرهنگ حسینی فرماندهی نیروی انتظامی مسجدسلیمان بیان کرد : امروز افتخاری بود از نزدیک از روند خدماتی که توسط قرارگاه بهداشتی امیرالمومنین (ع) در شهرستان صورت می گیرد بازدیدی داشته باشیم تلاش و کوشش بی شائبه و شبانه روزی خواهران و برادران مسلمان و متدین و انقلابی که دراین قرارگاه در ایام فعلی که دنیا گرفتار این ویروس منحوس شده است در کمال اخلاص و بی ادعایی درحال تولید ماسک و فراهم آوردن وسایل بهداشتی برای اقشار کم در آمد و مستضعف جامعه هستند انسان را به تفکر عمیقی وا می دارد که این مملکت عزیز با وجود این مردمان فداکار و متدین درهمه مشکلات کنار هم بوده و انشالله به همت این انسانهای بزرگ مشکلات را پشت سر می گزاریم ودنیا از این همه ایثار و فداکاری درس اخلاق وایثار خواهد گرفت

سپس محمدرضا کرم زاده مدیر عامل موسسه محبان علی ابن ابیطالب ضمن تشکر از حضور امام جمعه و فرمانده انتظامی مسجدسلیمان اظهار داشت: قرارگاه امیرالمومنین“ع” مسجدسلیمان- موسسه خیریه علی ابن ابیطالب “ع”بهمراه جمعی از اصحاب رسانه و جامعه خیرین در جهت رسالت سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان تشکیل شده که تاکنون اقدام به تهیه و توزیع سبدهای اقلام بهداشتی مورد نیاز جامعه بویژه خانواده های کم بضاعت داشته است.

وی افزود : دراین قرارگاه ۲۵ چرخکار مشغول به فعالیت و تولید ماسک هستند که ۱۵نفر از انان در منازل خود در حال تولید ماسک می باشند در کارگاه تولید ماسک این قرارگاه روزانه ۵ هزار ماسک تولید و بصورت رایگان به صورت هدفمند توزیع می شود.

کرم زاده ادامه داد : این کارگاه از اول فروردین شروع بکار کرده است و بطور متوسط روزانه پنج هزار ماسک تولید می کند و تدارک ۲۰۰ هزار ماسک را دیده است و تا ریشه کنی کامل کرونا در سایه عنایت قائم آل محمد ص این فعالیت ها ادامه خواهد داشت. وی در خاتمه گفت : در این مسیر از مدیران محترم ادارات، سازمانها، نهادها، افراد حقیقی، حقوقی، عموم شهروندان و خیرین گمنام دعوت بعمل می آید تا در این اقدام خداپسندانه مشارکت نمایند.
گفتنی است شماره کارت بانک صادرات جهت همیاری و واریز کمک های مردمی
۶۰۳۷-۶۹۱۹-۹۰۳۷-۱۵۴۴
بنام موسسه محبان امام علی ابن ابیطالب(ع) می باشد

 

نام:

ایمیل:

نظر: