خرید ۱۲ دستگاه سم‌پاش دستی و یک دستگاه سم‌پاش موتوری توسط پویش مردمی منطقه بی بیان

عصر مسجدسلیمان // ۱۲ دستگاه سم‌پاش دستی و یک دستگاه سم‌پاش فرغونی توسط پویش مردمی منطقه بی بی یان جهت ضدعفونی و گندزدایی این منطقه خریداری شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حجت الاسلام علی نژاد امام جماعت مسجد امام ...

عصر مسجدسلیمان // ۱۲ دستگاه سم‌پاش دستی و یک دستگاه سم‌پاش فرغونی توسط پویش مردمی منطقه بی بی یان جهت ضدعفونی و گندزدایی این منطقه خریداری شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حجت الاسلام علی نژاد امام جماعت مسجد امام رضا (ع) منطقه بی بیان با اعلام خبر فوق عنوان کرد: از تمامی مردم غیور منطقه بی بیان که با اقدام خیر خواهانه توانستند یک دستگاه تلمبه موتوری ۲۰۰ لیتری و ۱۲ دستگاه تلمبه دستی و ده دست لباس پوششی و دستکش خریداری کنند نهایت تشکر و قدردانی را می نمایم ، امیدواریم بتوانیم با تلاش شبانه روزی سربازان سلامت و حضور خودجوش آن ها برای سم پاشی و ضد عفونی منطقه تا پای جانمان از جان مردم عزیز منطقه بی بیان محافظت کنیم.

وی افزود : یقین داریم با کمک مردم غیرتمند منطقه بی بیان میتوانیم این ویروس را شکست دهیم و بار دیگر بی بیانی امن و خالی از دلهره و اضطراب را تجربه کنیم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: