پیام مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت و عید سعید نوروز و آغاز سال نو

عصر مسجدسلیمان // مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان با صدور پيامي ۲۹ اسفند سالروز ملي شدن صنعت نفت و همچنين فرا رسيدن نوروز باستاني و آغاز سال جديد را تبريك گفت . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در پيام ...

عصر مسجدسلیمان // مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان با صدور پيامي ۲۹ اسفند سالروز ملي شدن صنعت نفت و همچنين فرا رسيدن نوروز باستاني و آغاز سال جديد را تبريك گفت .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در پيام مهندس قباد ناصري آمده است :

۲۹ اسفند ؛ يادآور مجاهدت و پايمردي كساني است كه كوشيدند تا حق مردم ايران بر صنعت نخست كشورشان را در محاكم قضايي بين المللي ثابت كرده و اين حق پايمال شده را از استعمار پير باز ستانند . در حالي كه كشورهاي همسايه صنعت نفتشان زير يوغ استعمار و استكبار قرار دارد و بدون اذن و نظر كارشناسان و اربابان غربي حتي اجازه باز و بسته كردن حتي يك شير نفت را ندارند ، در ايران اسلامي به يُمن وجود نظام مقدس جمهوري اسلامي ، اين جوانان و كارشناسان ايراني هستند كه چرخهاي اين صنعت غول آسا را با دانش و با تكيه بر همت بلند و روحيه ي استقلال طلبي كه امام خميني (ره) و نظام مقدس جمهوري اسلامي به آنها هديه داد را به گردش درآورده و با نبوغ و دانش مثال زدني شان از ريزترين تا بزرگترين قطعات حساس و مورد نياز اين صنعت نخست كشورمان را طراحي كرده و مي سازند و اين صنعت حساس را مديريت مي كنند .

وي مي افزايد : و اما ؛ تقويم سال ۱۳۹۸ به آخرين برگ خود رسيده و تا اتمام اين سال و شروع سال جديد ساعات زيادي باقي نمانده است . اميدوارم آنچنان كه در دعاي تحويل سال نو از قادر متعال درخواست مي كنيم « حول حالنا الي احسن الحال » ، بهترين حال و زيباترين سرنوشت براي تك تك هموطنان و همكاران عزيزم مقدر گردد و سال ۱۳۹۹ سالي سرشار از احوال و فرجام نيك و عاري از ناخوشي و خبرهاي بد باشد .

مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان در خاتمه پيام خود اظهار مي دارد : اينك كه در آستانه ي تحويل سال جديد وفرا رسيدن سال جديد خورشيدي و نوروز باستاني قرار داريم ، فرا رسيدن نوروز باستاني را به همه آحاد مردم شريف شهرم و همكاران عزيزم در شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان ، شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب و شركت ملي نفت ايران تبريك و تهنيت عرض نموده و توفيق روزافزون در كليه ي سطوح زندگي ، صحت و سلامتي ، شادي و نشاط را براي همگي از خداوند باري تعالي مسئلت دارم .

نام:

ایمیل:

نظر: