اهل شعار نیستم/ مانع از سلطه عوامل فساد می‌شوم

عصر مسجدسلیمان // علیرضا ورناصری نماینده منتخب مردم مسجد سلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مسجدسلیمان، اظهار کرد: اولویت‌های من بر اساس ضرورت رفع معضلات و محرومیت‌های خو ...

عصر مسجدسلیمان // علیرضا ورناصری نماینده منتخب مردم مسجد سلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مسجدسلیمان، اظهار کرد: اولویت‌های من بر اساس ضرورت رفع معضلات و محرومیت‌های خوزستان ومنطقه با در نظرگرفتن اهداف توسعه محور ملی خواهد بود.

وی گفت: منطقی نیست که یک نماینده صرفا مشکلات حوزه خود را ارجحیّت تام دهد و بارویکرد غیرمسؤولانه مسائل ملی و استانی را از دایره شمول اهمیت خارج بداند این برداشت بر اساس اسلوب استراتژیک اندیشی نیست.

ورناصری عنوان کرد: تلاش انفرادی یک نماینده بدون هماهنگی با ظرفیت‌های استانی – ملی برنامه ریزی توسعه پایدار، بدون برآیند مثبت خواهد بود وعدم تعادل و توازن منطقه را به‌دنبال خواهد داشت.

نماینده منتخب حوزه مسجد سلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل، در خصوص اولویت‌های اصلی خود برای خوزستان و ۴ شهرستان حوزه انتخابیه ، گفت: توسعه عدالت اجتماعی، کاهش بیکاری و فقر با اتکا بر پتانسیل های منطقه، تمرکز بر مدیریت بومی، شایسته محوری، مسئله آلودگی هوا ومحیط زیست و نهایت بهره‌برداری از ظرفیت‌های مغفول مانده جهت رفاه و پیشرفت منطقه از جمله اولویت‌های کاری خواهد بود.

تا آنجا که در حوزه اختیارات قانونی نماینده باشد برای احیای مجدد مسیر توسعه و پیشرفت اهتمام خواهم ورزید.

ورناصری بیان کرد: مردم شریف منطقه من را به‌دلیل ارتباطات مستمر به‌خوبی میشناسند که اهل شعار و فرافکنی های مرسوم نیستم و صراحتا عرض کرده ام بنا نیست وممکن نخواهد بود که بنده معجزه ارائه دهم اما وعده داده ام که در جبهه نبرد اقتصادی کنار مردم شریف منطقه باشم.

وی افزود: طبقه وعده ام به مردم، باید برای بازآفرینی توسعه پایدار و متوازن با تکیه بر پتانسیل‌های بومی به‌ویژه بانوان و جوانان توانمند طرحی نو درافکنم؛ وعده دادم مانع از سلطه عوامل فساد وقدرت طلب درمنطقه شوم.

نام:

ایمیل:

نظر: