تولید ماسک رایگان در کارگاه باران آغاز شد

عصر مسجدسلیمان // مدیریت گروه خیریه باران از تولید و توزیع ماسک رایگان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پیام طهماسبی مدیر گروه خیریه باران با اعلام خبر فوق عنوان کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن ...

عصر مسجدسلیمان // مدیریت گروه خیریه باران از تولید و توزیع ماسک رایگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پیام طهماسبی مدیر گروه خیریه باران با اعلام خبر فوق عنوان کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن شهرستان مسجدسلیمان در وضعیت قرمز و احتمال خطر بیشتر برای قشر بی بضاعت جامعه، با عنایت سرکار خانم دکتر رشیدی موسس خیریه باران و دیگر خیرین عزیز تولید و توزیع روزانه ۵۰۰ عدد ماسک در کارگاه تولیدی باران آغاز شد.

وی ادامه داد : از ۵۰۰ ماسک تولیدی روزانه ، ۱۵۰ عدد به شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان و بقیه به افراد و خانواده های بی بضاعت شهرستان اهدا می گردد ضمن اینکه در حال بررسی هستیم تا در صورت فراهم شدن شرایط، لباس مخصوص کادر درمانی بیمارستان نمره ۲  را نیز تهیه نماییم.

طهماسبی در خاتمه خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما جهت پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس خطرناک در مسجدسلیمان میباشد که امیدواریم با همکاری و همدلی خیرین این امر تا پایان این بحران ادامه داشته باشد.

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: