رنگ آمیزی بدنه های شهری (نقاشی دیواری) ریل وی توسط شهرداری مسجدسلیمان انجام شد

عصر مسجدسلیمان // در راستای زیباسازی دیوارهای قدیمی در سطح شهر و پاکسازی آلودگی‌های بصری پوسترهای انتخاباتی، عملیات بهسازی دیوارهای فرسوده  واجرای نقاشی دیواری در دیوار کناری منطقه ریل وی قبل از میدان باشگاه مرکزی، توسط ...

عصر مسجدسلیمان // در راستای زیباسازی دیوارهای قدیمی در سطح شهر و پاکسازی آلودگی‌های بصری پوسترهای انتخاباتی، عملیات بهسازی دیوارهای فرسوده  واجرای نقاشی دیواری در دیوار کناری منطقه ریل وی قبل از میدان باشگاه مرکزی، توسط انجمن های مردم نهاد و با نظارت کارشناسان معاونت امور زیربنایی شهرداری اجرا گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان در ابن زمینه با اشاره به اهمیت توجه به مقوله زیباسازی شهری اظهار داشت: دیوار نگاری های سطح شهر مسجدسلیمان از مدت ها بود که فرسوده شده بود و نیاز به بهسازی و طراحی مجدد داشت که در این راستا عملیات بهسازی و طراحی بدنه دیوار شهری در محور ریل وی، توسط انجمن های مردم نهاد و با نظارت کارشناسان معاونت امور زیربنایی شهرداری به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به وجود برخی دیوارهای قدیمی بد منظر در معابر شهری و لزوم ساماندهی و زیباسازی این دیوارها اذعان داشت: شهرداری مسجدسلیمان با توجه به شناسایی این نقاط درنظر دارد اکثر این دیوارهای بد منظر، تا آغاز سال جدید، نقاشی و زیباسازی شوند.

به گفته این مقام مسئول، هدف از اجرای نقاشی بر روی دیوارهای شهر مسجدسلیمان، زیباسازی شهری، جلوگیری از فعالیت‌های دیوارنویسی غیرمجاز و همچنین پاکسازی دیوارنویسی‌های قبلی بوده است.

شهردار مسجدسلیمان در خاتمه افزود: نقاشی روی دیوارهای شهر علاوه بر جلوه بخشیدن به سیمای بصری شهر، از تکرار و یکنواختی محیط برای شهروندان جلوگیری می نماید و شادابی و جذابیت را در پی خواهد داشت.

 

نام:

ایمیل:

نظر: