آلایندگی کارخانه سیمان کارون و عدم پایبند بودن مدیران آن به مسئولیت های اجتماعی

عصر مسجدسلیمان // داستان آلاینده بودن کارخانه سیمان کارون سال هاست تکرار می شود و ادامه دارد این کارخانه باید بر اساس برنامه زمان بندی شده نسبت به بهبود وضعیت سیستم های فیلتراسیون، تجهیز، کنترل و به روز کردن آنها ، آلاین ...

عصر مسجدسلیمان // داستان آلاینده بودن کارخانه سیمان کارون سال هاست تکرار می شود و ادامه دارد این کارخانه باید بر اساس برنامه زمان بندی شده نسبت به بهبود وضعیت سیستم های فیلتراسیون، تجهیز، کنترل و به روز کردن آنها ، آلایندگی ها را کاهش دهد ولی متاسفانه میبینم هیچ اقدامی از سوی مدیران ارشد این کارخانه صورت نگرفته و مدیران این کارخانه در حال حاضر به هیچکدام از قوانین محیط زیست و وظایف خود در قبال سلامت شهروندان گل گیر عمل نکرده و تنها تظاهر به اقدامات فیلتراسیون میکند.

آلایندگی کارخانه سیمان کارون علاوه براینکه محیط زیست این منطقه را نابود کرده، سلامتی مردم منطقه را نیز سال هاست به خطر انداخته و برای اکثر مردم این منطقه بیماری های تنفسی ایجاد کرده است.

در حال حاضر با وجود شیوع ویروس خطرناک کرونا که برای بیماران ریوی و تنفسی حکم مرگ را دارد ، آلایندگی کارخانه سیمان با مشکلات تنفسی که برای مردم به وجود آورده خطر  ابتلا به ویروس کرونا را افزایش داده است و مدیران کارخانه هیچ اقدام موثری در راستای پیشگیری و بهبود این وضعیت در مقابله با ویروس کرونا از جمله : توزیع ماسک – ضدعفونی کردند مکان ها و. . .  انجام نداده اند بلکه با اقدامات سوء مدیریتی در تمام زمینه ها باعث نارضایتی شدید مردم این شهر شده اند .

این کارخانه باوجود آلایندگی های چندساله ای که برای ساکنین این منطقه بوجود آورده از پرداخت عوارضی آلایندگی به شهرداری تاکنون خودداری نموده و نسبت به حق و حقوق قانونی شهرداری هیچ گونه پایبندی ندارد و مدیران کارخانه حتی نسبت به مسئولیت های اجتماعی کارخانه نیز پایبند نیستند.

از کلیه مسئولین محترم کارخانه درخواست داریم که در صورت نیاز به نیروی انسانی با شورای محترم شهر هماهنگی های لازم را انجام داده تا اعضای محترم با اولویت بندی بین نیروهای مستعد درخواست کار و معرفی آنها به کارخانه، رضایتمندی بیشتری بین مردم و کارخانه فراهم آورند و حتی المقدور در صورت بکارگیری نیروها از اخراج مکرر آن ها اجتناب نمایند تا از هرگونه مشکلی در این زمینه جلوگیری بعمل آید.

در پایان از کلیه مسئولین محترم شهرستان و استان خواهشمندیم به ندای بر حق مردم مظلوم این منطقه گوش داده و پیگیر مطالبات آنها از کارخانه باشند.

محمد آقابیگی رئیس شورای اسلامی شهر گل گیر

نام:

ایمیل:

نظر: