بكارگیری تمهیدات پیشگیرانه با كرونا ویروس در نفت و گاز مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از بکارگیری تمهیدات لازم جهت جلوگیری و پیشگیری کارکنان و مراجعه کنندگان به این شرکت به ویروس کرونا خبر داد .  به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مهندس قبا ...

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از بکارگیری تمهیدات لازم جهت جلوگیری و پیشگیری کارکنان و مراجعه کنندگان به این شرکت به ویروس کرونا خبر داد . 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت : حفظ سلامتی و تندرستی کلیه ی پرسنل بعنوان اصلی ترین و گرانبها ترین سرمایه ی این سازمان بر هر چیزی مقدم تر است .
وی افزود : با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت و درمان در خصوص شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و شرایط پیشگیری از ابتلا به این ویروس با نشست فوق العاده هیأت مدیره ، راهکارها و تمهیدات پیشگیرانه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت .
این مقام مسئول در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تصریح کرد : لغو تمامی جلسات عیرضروری – لغو تمامی ملاقات های عمومی – لغو پخش فیلم در سینما – تعطیلی استخر و کلیه ی اماکن ورزشی تا عادی شدن شرایط از جمله این موارد می باشند .
وی همچنین از تصمیم برای گندزدایی و میکروب زدایی ادارات و اماکن غیرصنعتی این شرکت خبر داد و گفت : با مکلف شدن اداره ایمنی ، بهداشت و محیط زیست و پدافندغیرعامل ، مقرر شده است دیوارها و دستگیره درب های ساختمان های اداری برای حفظ بهداشت و مقابله با این ویروس بطور مکرر گند زدایی و ضدعفونی شود .
وی ادامه داد : راهکارهای آموزشی و بهداشتی در قالب پمفلت و بروشور های کاغذی و پیام های الکترونیکی آماده شده تا میان جامعه ی هدف این شرکت توزیع و منتشر گردد تا بدین ترتیب سطح آگاهی های همکاران و خانواده ی آنها برای مقابله با این بحران ارتقاء یابد .

نام:

ایمیل:

نظر: