آیا دادستان،هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه مسجدسلیمان به جعل عناوین علمی توسط کاندیدا واکنش عملی نشان خواهند داد؟

عصر مسجدسلیمان // آیا دادستان،هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه مسجدسلیمان به جعل عناوین علمی توسط کاندیدا واکنش عملی نشان خواهند داد؟ بازار تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه مسجدسلیمان گرم شده است و دیواره های ...

عصر مسجدسلیمان // آیا دادستان،هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه مسجدسلیمان به جعل عناوین علمی توسط کاندیدا واکنش عملی نشان خواهند داد؟

بازار تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه مسجدسلیمان گرم شده است و دیواره های شهر از تبلیغات کاندیدای مختلف پر شده است.اما نکته قابل تامل جعل عناوین علمی توسط بعضی کاندیدا در پوسترها و سایر موارد تبلیغی و سکوت متولیان امر در این زمینه میباشد.

دادستان شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با رسانه ها از برخورد با این موضوع سخن گفته و اعلام کرده است:استفاده افراد از عناوین دکتر،مهندس و… در مکاتبات اداری یا در تبلیغ عمومی از طریق وسایل ارتباط جمعی مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه، مجله، تارنما یا نطق در مجامع و یا انتشار اوراق چاپی یا خطی جرم و فرد مجرم مستحق مجازات مقرر در ماده ۵۶ است.

اسکندری در ارتباط با ماده ۵۶ گفت: مرتکبین جرم در این قانون به حبس ۳ ماه تا یک سال و یا جزای نقدی از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا ۶ میلیون ریال محکوم خواهند شد.

از آنجایی که این جعل عناوین با هدف فریب افکار عمومی صورت میگیرد و بعنوان تخلف اشکار انتخاباتی اعلام گردیده است باید منتظر ماند که دستگاه های مسئول نسبت به این تخلفات تنها به یک مصاحبه بسنده میکنند و یا با یک اقدام عملی دستور جمع اوری همه اقلام تبلیغی با عناوین جعلی را میدهند؟

نام:

ایمیل:

نظر: