مراسم بزرگداشت سردار مقاومت شهید قاسم سلیمانی در شهر گل گیر برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // مراسم بزرگداشت سردار مقاومت شهید قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش به همت شهرداری گل گیر امروز در تپه شهدای گمنام این شهر برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بیژ ...

عصر مسجدسلیمان // مراسم بزرگداشت سردار مقاومت شهید قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش به همت شهرداری گل گیر امروز در تپه شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بیژنی بیان داشت: برای ما قابل باور نبود که روزی در شهر گل گیر برای شهادت سردار قاسم سلیمانی عزا برپا کنیم ، آن شاء الله که خداوند توفیق دهد در مسیر و راه این شهید بزرگوار قدم برداریم.

در ادامه سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه مسجدسلیمان اظهار داشت : سردار حاج قاسم سلیمانی مزد جهاد خویش را دریافت کرد ، امروز مردم استان خوزستان نشان دادند که انسان شناس هستند چرا که با حضوری پرشور ، شکوهمند و بی نظیر در مراسم تشییع این شهید عزیز با وی وداع نمودند .

وی افزود : چهل و یک سال حاج قاسم سلیمانی برای امنیت مردم، حفظ تمامیت ارضی کشورمان و حراست از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی شجاعانه مبارزه کرد، استکبار جهانی را در اقصی نقاط جهان به زانو درآورد ، هرجایی صدای مظلومی را می شنید بی درنگ از رهبر فرزانه انقلاب فرمان می گرفت و به آنجا می شتافت و مردم مظلوم را نجات می داد.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی دارای شخصیتی بین المللی بوده است تصریح کرد : در بسیاری از کشورهای دنیا نسبت به ترور و شهادت سردار سلیمانی توسط رژیم منحوس آمریکا واکنش نشان دادند که بنابر فرمایش مقام معظم رهبری دشمن ضربه سختی خواهد خورد، ان شاءالله در آینده بسیار نزدیک با همت آحاد مسلمانان جهان، نیروهای مسلح و بسیج مردمی کشورهای اسلامی، دشمنان اسلام ضربات مهلکی را متحمل خواهند شد.

گفتنی است در ادامه این برنامه پس از روضه خوانی و مراسم سینه زنی ،پرچم آمریکا و اسرائیل جنایتکار توسط داغداران و خونخواهان سردار اسلام و مقاومت در شهر گل گیر به آتش کشیده شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: