طرح همیار و آموزش نکات محیط زیستی در دبستان کوشا برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // انجمن همیاران محیط زیست در راستای نهادینه نمودن فرهنگ محیط زیست واشاعه و ارتقا آن درعموم جامعه خصوصا دانش آموزان به عنوان اقشار موثر و آسیب پذیر جامعه اقدام به تدوین و اجرای طرح همیاردربین دانش آموزان م ...

عصر مسجدسلیمان // انجمن همیاران محیط زیست در راستای نهادینه نمودن فرهنگ محیط زیست واشاعه و ارتقا آن درعموم جامعه خصوصا دانش آموزان به عنوان اقشار موثر و آسیب پذیر جامعه اقدام به تدوین و اجرای طرح همیاردربین دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی می نماید.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان هوشنگ عالی نسب مدیر انجمن همیاران محیط زیست روز چهارشنبه با حضور در دبستان کوشا در مورد نکات محیط زیستی و آموزش دانش آموزان در ارتباط عدم استفاده از پلاستیک برای خرید نان .کاشت مرکبات و دیگر مسائل صحبت کرد که دانش آموزان دبستان با اطلاعات باورنکردنی با مدیر انجمن همکاری کردند .

درادامه عالی نسب هدف از اجرای این طرح توسعه فرهنگ محیط زیستی و دانش آموزان به عنوان حافظان محیط زیست از هرگونه آسیب به محیط زیست جلوگیری ومسایل آموزشی در زمینه محیط زیست رابه دیگران توصیه کنند .

اهداف جزئی طرح را می توان به شرح زیر بر شمرد:

۱٫ آموزش و اطلاع رسانی مسائل زیست محیطی به دانش آموزان
۲٫ جلب مشارکت دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور جهت کنترل و کاهش بعضی از معضلات زیست محیطی
۳٫ ایجاد حس مسئولیت بین دانش اموزان نسبت به رعایت مسائل زیست محیطی
۴٫  استفاده از توان فزاینده جامعه دانش آموزی جهت انتقال پیامهای زیست محیطی به درون خانه و خانواده
۵٫ فرهنگ سازی به منظور تغییر الگوی صحیح مصرف در مدرسه و خانه

عالی نسب مدیر انجمن همیاران محیط زیست در پایان از مدیریت دبستان سرکار خانم بالی زاده بابت آموزشهای مافوق برنامه و اهمیت به فضای سبز تشکر وقدردانی نمود و کارت همیار محیط زیست را به تعداد ۱۰۰ دانش آموز دبستان کوشا هدیه کرد.

 

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: