فضای مجازی هم فرصت هم تهدید

عصر مسجدسلیمان // سرهنگ “علی حسینی” فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در تشریح این خبر گفت : با توجه به آسیب های فراگیر فضای مجازی و اینترنت برگزاری کلاس های آموزشی چهره به چهره برای دانش آموزان مقاطع مختلف در دستور ...

عصر مسجدسلیمان // سرهنگ “علی حسینی” فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در تشریح این خبر گفت : با توجه به آسیب های فراگیر فضای مجازی و اینترنت برگزاری کلاس های آموزشی چهره به چهره برای دانش آموزان مقاطع مختلف در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت .

وی با بيان اينكه این کلاس ها با هدف ارتقاء سطح دانش رسانه ای دانش آموزان برگزار مي شود، افزود: تهدیدات مرتبط با بازی های رایانه ای، امنيت در شبکه های اجتماعی از سرفصل هاي آموزشي جامعه هدف مي باشد.

سرهنگ حسینی به جاذبه های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: جایگزینی تعاملات مجازی در این فضا بجای ارتباط واقعی با اعضای خانواده و همسالان، موجب بروز صدمات جبران ناپذیری به رشد اجتماعی افراد و ساختار زندگی اجتماعی آنان خواهد شد.

سرهنگ حسینی با بیان راه کارهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فردی در فضای مجازی خاطر نشان کرد: مهمترین گام در پیشگیری از آسیب ها و خطرات فضای مجازی ارتقاء دانش رسانه ای افراد است .

 

نام:

ایمیل:

نظر: