گزارش عملکرد ۲ ماه اخیر خیریه باران

عصر مسجدسلیمان // مدیریت گروه خیریه باران گزارش عملکرد ۲ ماهه آبان و آذرماه این خیریه را در سال جاری تشریح نمود. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پیام طهماسبی مدیریت گروه خیریه باران اظهار داشت : در راستای اهداف و برن ...

عصر مسجدسلیمان // مدیریت گروه خیریه باران گزارش عملکرد ۲ ماهه آبان و آذرماه این خیریه را در سال جاری تشریح نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پیام طهماسبی مدیریت گروه خیریه باران اظهار داشت : در راستای اهداف و برنامه های سرکار خانم دکتر رشیدی موسس خیریه باران  و کمک به افراد نیازمند در شهرستان  مسجدسلیمان گزارش عملکرد ۲ ماهه ( آبان و آذر ) خود را جهت تنویر افکار عمومی رسانه ای می کنیم.

وی افزود : بخشی اعظمی از هزینه های جاری ما در کارگاه تولیدی و آموزشی خیاطی باران جهت خرید پارچه و لوازم خیاطی ، دستمزد معلم و کرایه رفت و آمد کارآموزان قبوض و مواد مصرفی کارگاه ، پرداخت حقوق و حق بیمه برای مسئول فنی بوده است.

طهماسبی ادامه داد : قسمتی دیگر از هزینه های خیریه شامل کودکان کار و خانواده های این عزیزان می شود که میتوان به : مستمری ماهیانه و هزینه های تحصیلی خانواده های تحت پوشش خیریه اشاره کرد.

مدیریت گروه خیریه باران در خصوص فعالیتهای این خیریه جهت کمک به مدارس بیان داشت: با توجه به فعالیت مستمر خیریه باران در حوزه آموزش و پرورش شهرستان توانستیم در زمینه خرید تخته وایت برد، برگ A4، بسته های نوشت افزار، سرویس و گازگیری آبسردکن مدارس اقدامات مثبتی را انجام دهیم.

طهماسبی در خصوص اقدامات متفرقه این گروه تصریح کرد : در ۲ ماه گذشته با خرید و تهیه بسته های مواد غذایی توانستیم این اقلام را بین ۱۰۰ خانواده نیازمند توزیع نماییم همچنین مبالغی جهت کمک به چند خانواده زندانی پرداخت شد.

وی در خاتمه ضمن اشاره به کمک ۳۰ میلیون تومانی این خیریه در امور مختلف در ۲ ماه گذشته بیان کرد: لازم میدانم از همه عزیزان خیری که هر ماه از راه های مختلف همگام با خیریه باران جهت اقدامات خداپسندانه گام بر می دارند تشکر و قدردانی نمایم.

نام:

ایمیل:

نظر: