عصر مسجدسلیمان// جاوید شیخ فرماندار شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته محیط زیست پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هفته محیط زیست، فرصتی مغتنم برای تأمل در مسئولیت‌های فردی و اجتماعی نسبت به طبیعت و سرمایه‌های ارزشمند الهی است؛ موهبتی گرانسنگ که صیانت از آن، تضمین‌کننده سلامت جامعه، توسعه پایدار و رفاه نسل‌های امروز و فرداست.

امروزه حفاظت از محیط زیست به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های جوامع بشری، مستلزم عزم ملی، فرهنگ‌سازی مستمر و مشارکت آگاهانه آحاد جامعه است. بی‌تردید دستیابی به توسعه متوازن و پایدار، در گرو توجه ویژه به حفظ منابع طبیعی، تنوع زیستی، آب، خاک و هوای پاک خواهد بود.

ضمن گرامیداشت هفته محیط زیست، از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند، متعهدانه و مسئولانه کارکنان، کارشناسان و محیط‌بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان که با احساس مسئولیت و دغدغه‌مندی در مسیر صیانت از سرمایه‌های طبیعی کشور گام برمی‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌شود.

امید است با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی، مشارکت مؤثر شهروندان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و فرهنگی، زمینه ارتقای شاخص‌های زیست‌محیطی و حفظ هرچه بهتر منابع طبیعی در شهرستان مسجدسلیمان فراهم شود.

فرارسیدن هفته محیط زیست به تمامی فعالان، کارشناسان، محیط‌بانان، تشکل‌های مردمی و دوستداران طبیعت تبریک گفته می‌شود و از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون همگان در مسیر حفاظت از محیط زیست و پاسداری از این امانت ارزشمند الهی مسئلت می‌گردد.

جاوید شیخ

فرماندار شهرستان مسجدسلیمان