عصر مسجدسلیمان// جاوید شیخ فرماندار شهرستان در دیدار با استاندار خوزستان، آخرین وضعیت مصوبات و نتایج سفر اخیر استاندار به مسجدسلیمان را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این نشست، فرماندار مسجدسلیمان گزارشی از اقدامات انجام‌شده در خصوص مطالبات و پروژه‌های شهرستان ارائه کرد و بر ضرورت تسریع در روند رسیدگی به مسائل و طرح‌های توسعه‌ای تأکید شد.

استاندار خوزستان نیز با اشاره به سفر اخیر خود به مسجدسلیمان، از استقبال گرم مردم و میزبانی شایسته و صمیمانه مردم بختیاری این شهرستان قدردانی کرد و این حضور را نشان‌دهنده فرهنگ غنی، مهمان‌نوازی و اصالت مردم منطقه دانست.

وی همچنین با اشاره به موضوعات مطرح‌شده در سفر شهرستان، به‌ویژه مسائل مرتبط با کارخانه آلومینیوم و استخر، بر ضرورت پیگیری مستمر این موضوعات تأکید کرد و گفت: پیرو سفر انجام‌شده به مسجدسلیمان، جلسات کارشناسی و مدیریتی در خصوص مسائل و پروژه‌های این شهرستان ادامه خواهد یافت و پیگیری مطالبات مردم تا حصول نتیجه در دستور کار استان قرار دارد.

استاندار خوزستان افزود: توسعه و رفع مشکلات شهرستان مسجدسلیمان از اولویت‌های مدیریت استان است و با همکاری دستگاه‌های اجرایی، روند پیگیری و اجرای برنامه‌های پیش‌بینی‌شده ادامه خواهد داشت.

این دیدار در راستای پیگیری مصوبات سفر اخیر استاندار خوزستان به مسجدسلیمان و با هدف تسریع در روند اجرای پروژه‌های توسعه‌ای شهرستان انجام شد.