عصر مسجدسلیمان // فرشید داودی عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ، طی پیامی روز شهرداری ها و دهیاریها را به همه ی مدیران و مجاهدان عرصه مدیریت شهری و روستایی، تبریک و تهنیت گفت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است : تردیدی وجود ندارد مدیریت عرصه شهری […]

عصر مسجدسلیمان // فرشید داودی عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ، طی پیامی روز شهرداری ها و دهیاریها را به همه ی مدیران و مجاهدان عرصه مدیریت شهری و روستایی، تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است :
تردیدی وجود ندارد مدیریت عرصه شهری و روستایی، حوزه ای خطیر و تاثیرگذار در راستای توسعه متوازن و همه جانبه است که می تواند در جلب رضایت عمومی و ایجاد آسایش و نشاط اجتماعی و دستیابی به آرمان پیشرفت و عدالت نقش موثری را ایفا نماید.
نامگذاری چهاردهم تيرماه به عنوان روز “شهرداری ها و دهياری ها” با هدف آشنايي آحاد جامعه با عملكرد و خدمات شهرداری ها و دهياری ها، ارتقاء منزلت خانواده بزرگ شهرداری ها و دهياری ها، هم افزايی و افزايش همدلی و تعامل مردم و خانواده مديريت شهری، فرصتی مغتنمی ست تا از فعاليت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مديريت شهری، قدردانی و تجليل به عمل آید.
اینجانب ضمن تبریک این روز، از خدمات بی شائبه کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداری مسجدسلیمان تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت دارم.
فرشید داودی عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان










