عصر مسجدسلیمان // شهردار مسجدسلیمان در پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن پیام محمد خسروی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت ماه سالروز صدور فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق طلبانه و آزادیخواهانه ملت ایران است که در بیش از چهار دهه از فعالیت خویش ، شاهد تأثیرگذاری بسیار زیاد آن در عرصه های مختلف هستیم.

امروز اين نيروی ارزشی و پر افتخار كه دفتر سوابقش از برگ‌های زرين حماسه، ايثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به ‌ويژه در دوران هشت سال دفاع مقدس شكل گرفته است، بالنده‌تر و مقتدرتر از گذشته در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامي و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و كيان نظام اسلامی پشتوانه‌ای محكم برای مردم و نظام مقدس اسلامی ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمة الله ؛ دوم اردیبهشت‌ ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان پر افتخار و حماسه‌ ساز سپاه پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ملت ایران به ویژه مردم شهید پرور شهرستان مسجدسلیمان تبریک و تهنیت گفته، امید است در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا و مقام معظم رهبری (مدظله ‌العالی) این نیروی مکتبی و مردمی در راستای تحقق رسالت خویش بیش از پیش موفق و مؤید باشد.

محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان