عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ، با صدور پیامی میلاد فرخنده و مبارک یازدهمین ستاره آسمان امامت را تبریک و تهنیت عرض نمودند.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، متن این پیام به شرح ذیل است :   بسم الله الرحمن الرحیم   با فرا رسیدن ایام میلادها […]

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ، با صدور پیامی میلاد فرخنده و مبارک یازدهمین ستاره آسمان امامت را تبریک و تهنیت عرض نمودند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، متن این پیام به شرح ذیل است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با فرا رسیدن ایام میلادها و شهادتها فرصتی برای نگرشی دیگر در آیین پاک ائمه اطهار و صالحان است. ائمه ای که با از خودگذشتگی و تسلیم محض در برابر پروردگار و پرهیز از دنیا طلبی و تعلق خاطر به مردم، همیشه یاد و نامشان را جاودانه ساختند.

 

امام حسن عسگری (ع) در زمان امامت خود به بهترین شیوه برای استحکام پایه های دین مبین اسلام با وجود سختیهای فراوان تلاش نمودند

 

ایشان در ایام عمر کوتاه امامت خود با لحنی بسیار شیرین ، دلنشین و شخصیتی الهی با منش، مفسری بی نظیر برای قرآن مجید بود.

 

این امام مظلوم که بارها بدست خلفای عباسی مورد ظلم و بی عدالتی قرار گرفت ، در علم وزهد، کامل بودن در عقل وخرد، کرم و عصمت، شجاعت و بزرگمنشی از تمام مردم زمان خود برتر بود.

 

بدینوسیله ۸ ربیع الثانی فرا رسيدن ميلاد با سعادت یازدهمین اختر آسمان امامت و ولايت حضرت امام حسن عسگری (ع) را به همه هموطنان گرامی به ويژه مردم مومن و خداجوی مسجدسلیمان تبريک و تهنيت عرض نموده و از خداوند متعال همواره توفيق شناخت و معرفت اهل بيت و حركت در مسير مكتب نجات بخش انبياء الهی برای همگان را خواستاریم.

 

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان