عصر مسجدسلیمان// شهردار مسجدسلیمان با صدور پیامی، فرارسیدن عید سعید قربان را به شهروندان تبریک و تهنیت گفت و این عید را نماد ایثار، فداکاری و بندگی در برابر پروردگار دانست.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن عید سعید و پر برکت قربان، عید عشق، ایثار و بندگی خالصانه در برابر پروردگار متعال را به تمامی مسلمانان جهان، بویژه مردم شریف و ولایتمدار شهرستان مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
عید قربان، یادآور زیباترین جلوههای تعبد و تسلیم در برابر فرمان الهی و صحنهی نمایش باشکوه از خودگذشتگی و ایثار است. این عید سعید، فرصتی مغتنم برای بازنگری در خویشتن، زدودن کدورتها و گسترش مهر و همدلی در جامعه است.
ضمن تبریک این عید بزرگ، از خداوند منان برای همگان قبولی طاعات و عبادات، سلامتی، سعادت و سربلندی را مسألت دارم. امیدوارم سایهی الطاف الهی همواره بر سر ملت ایران و بویژه مردم قدرشناس مسجدسلیمان مستدام باشد.
محمد خسروی
شهردار مسجدسلیمان
https://asremasjedsoleyman.ir/?p=45931











