به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان این پروژه با هدف ساماندهی معابر، تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه و افزایش رضایتمندی شهروندان انجام شد و بخشی از برنامههای مستمر شهرداری مسجدسلیمان در حوزه توسعه و بهسازی شبکه معابر شهری به شمار میرود.
محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان با اشاره به تداوم اجرای پروژههای عمرانی در نقاط مختلف شهر اظهار داشت: بهسازی و آسفالت معابر از مهمترین مطالبات شهروندان است و شهرداری با برنامهریزی منسجم و استفاده از ظرفیتهای موجود، تلاش میکند روند خدماترسانی عمرانی را در تمامی مناطق شهر به صورت متوازن دنبال کند.
وی افزود: اجرای این پروژه در منطقه دره اشکفت گامی دیگر در مسیر ارتقای کیفیت زیرساختهای شهری است و شهرداری مسجدسلیمان مصمم است با تداوم نهضت آسفالت، زمینه رفاه بیشتر شهروندان و بهبود شرایط تردد در محلات مختلف را فراهم سازد.











