عصر مسجدسلیمان// فرمانده پایگاه هوانیروز مسجدسلیمان با صدور پیامی از مدیریت میدانی، حضور مستمر و پیگیری‌های مؤثر محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در جریان آتش‌سوزی گسترده اخیر قدردانی کرد و با تقدیر از تلاش نیروهای آتش‌نشانی، هوانیروز، شرکت‌های خدمات‌رسان، نیروهای امدادی و انتظامی، هماهنگی و همدلی میان دستگاه‌های اجرایی را عامل اصلی کنترل حادثه و جلوگیری از گسترش خسارات دانست.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ

در پی وقوع آتش‌سوزی گسترده اخیر، بر خود لازم می‌دانیم مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خود را از مدیریت میدانی، حضور مستمر و پیگیری‌های مؤثر شهردار محترم که از نخستین ساعات وقوع حادثه با بسیج امکانات و هماهنگی دستگاه‌های مختلف، در کنار امکانات پایگاه هوانیروز و کارخانجات تانکسازی نقش محوری در روند مهار و اطفای حریق ایفا نمودند، اعلام نماییم.

همچنین از فرماندار محترم، نیروهای فداکار و پرتلاش آتش‌نشانی، کارکنان خدوم شرکت توزیع نیروی برق و واحد اتفاقات برق، شرکت گاز، جمعیت هلال احمر، اورژانس، نیروهای انتظامی، اعضای ستاد مدیریت بحران و تمامی دستگاه‌ها و عزیزانی که با احساس مسئولیت، تعهد و تلاش خالصانه در مدیریت این حادثه حضور داشتند، صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

بی‌تردید هماهنگی، همدلی و تلاش مثال‌زدنی مجموعه مدیریت شهری به ویژه شهردار محترم و همچنین همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و امدادی، نقش بسزایی در کنترل این حادثه و جلوگیری از گسترش خسارات داشت و بار دیگر جلوه‌ای از خدمت صادقانه به مردم را به نمایش گذاشت.

ضمن سپاس از تمامی دست‌اندرکاران، از درگاه خداوند متعال برای این خادمان صدیق، سلامتی، توفیق و سربلندی روزافزون در مسیر خدمت به مردم شریف مسجدسلیمان را مسئلت داریم.

فرمانده پایگاه هوانیروز مسجدسلیمان

سرتیپ دوم خلبان ستاد محمد عالی تختی