عصر مسجدسلیمان// فرماندار شهرستان مسجدسلیمان از پروژه بهسازی و اصلاح قوس جاده در حدفاصل پل تمبی تا پل سیمایلی بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این بازدید، روند اجرای عملیات عمرانی پروژه از جمله اصلاح هندسی مسیر، بهسازی قوسهای حادثهخیز و ارتقای ایمنی تردد در محور مسجدسلیمان – هفتکل مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار مسجدسلیمان در جریان این بازدید با اشاره به اهمیت این محور ارتباطی، بر تسریع در روند اجرای پروژه و رعایت اصول فنی و ایمنی تأکید کرد و هدف از اجرای این طرح را کاهش حوادث رانندگی و افزایش ایمنی کاربران جادهای عنوان نمود.
گفتنی است پروژه بهسازی مسیر حدفاصل پل تمبی تا پل سیمایلی به عنوان یکی از طرحهای مهم عمرانی شهرستان، با همکاری دستگاههای اجرایی ذیربط در حال اجرا است.

https://asremasjedsoleyman.ir/?p=45942










