به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان وی این اقدام را گامی مؤثر در راستای ارتقای زیرساختهای شهری و حل معضلات دیرینه ساکنان این مناطق عنوان کرد.
شهردار مسجدسلیمان با تشریح اهداف این پروژه گفت: عملیات لایروبی در محور نفتک به ریلوی، همسو با سیاستهای مدیریت شهری برای ساماندهی معابر و شبکه دفع آبهای سطحی انجام شده است. وی ادامه داد: این طرح با هدف جلوگیری از تجمع روانآبها، کاهش مخاطرات زیستمحیطی و بهبود شرایط زندگی در مناطق نفتک و ریلوی طراحی و اجرا شده است.
خسروی در ادامه افزود: مشکلات ناشی از تجمع فاضلابهای سطحی در فصول بارندگی، سالها چالش اصلی ساکنان این محور بوده و اجرای این عملیات، گامی بنیادین در رفع ریشهای این معضل به شمار میرود.
خسروی همچنین تأکید کرد: تداوم چنین پروژههایی در اولویت برنامههای عملیاتی شهرداری قرار دارد و امید است با حمایت شهروندان و همکاری دستگاههای مرتبط، شاهد تحول ملموس در زیرساختهای شهری مسجدسلیمان باشیم.











