عصر مسجدسلیمان// جاوید شیخ فرماندار مسجدسلیمان، در دیداری با شهردار گلگیر، بخشدار گلگیر و اعضای شورای اسلامی شهر گلگیر، مسائل و موضوعات مرتبط با توسعه شهری، خدمات‌رسانی به شهروندان و روند اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی این شهر را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این نشست، فرماندار مسجدسلیمان با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی و تعامل سازنده میان مجموعه مدیریت شهری و دستگاه‌های اجرایی، بر پیگیری مطالبات مردمی، رفع موانع موجود و تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی تأکید کرد.

وی همچنین توسعه متوازن مناطق مختلف شهرستان را از اولویت‌های مهم مدیریت شهرستان برشمرد و خواستار بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود برای ارتقای سطح خدمات و بهبود زیرساخت‌های شهری در گلگیر شد.

در ادامه این دیدار، شهردار، بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر گلگیر ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده، مهم‌ترین نیازها، مسائل و مطالبات شهروندان را مطرح کرده و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات و پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای شهر را مورد بررسی قرار دادند.