عصر مسجدسلیمان// فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرهنگ علی عباسی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از وقوع چندین فقره سرقت کولر از مدارس شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران تجسس پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی خودروی مورد استفاده در سرقت‌ها هر ۲ متهم در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند.

سرهنگ عباسی با اشاره به اینکه متهمان پس از مواجهه با مستندات و ادله پلیسی به ۲ فقره سرقت اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.