عصر مسجدسلیمان// فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری ۱۳ نفر از محکومان فراری در قالب طرح امنیت محلهمحور خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرهنگ علی عباسی با اعلام این خبر اظهار داشت: هدف از اجرای طرحهای انتظامی، افزایش احساس امنیت و کاهش جرایم در جامعه است. مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه در سطح شهرستان، بهصورت شبانهروزی برای تأمین امنیت تلاش میکند.
وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ۱۳ نفر از محکومان متواری را شناسایی و طی عملیاتهای جداگانه دستگیر کردند.
سرهنگ عباسی در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه افراد قانونگریز، مراتب را سریعاً به پلیس اطلاع دهند.
https://asremasjedsoleyman.ir/?p=45877











