به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان این حادثه ظهر امروز بر اثر اتصال برق در یکی از بخشهای مرکز توانبخشی امید رخ داد که با حضور سریع نیروهای آتشنشانی، اورژانس، هلالاحمر و سایر دستگاههای امدادی، در کوتاهترین زمان ممکن مهار شد.
فرماندار مسجدسلیمان در حاشیه بازدید از محل حادثه و عیادت از مصدومان در بیمارستان اظهار داشت: خوشبختانه این حادثه هیچگونه تلفات جانی در پی نداشته و تمامی ۱۷ نفر منتقلشده به بیمارستان صرفاً به دلیل استنشاق دود و مشکلات تنفسی ناشی از آن تحت مراقبت قرار گرفتند.
وی افزود: پس از انتقال مصدومان به مراکز درمانی، اقدامات لازم درمانی از جمله اکسیژنتراپی برای تمامی افراد انجام شد و خوشبختانه حال عمومی همه آنان مساعد و پایدار است.
فرماندار مسجدسلیمان با قدردانی از حضور بهموقع نیروهای امدادی، درمانی و خدماتی تصریح کرد: از نخستین دقایق وقوع حادثه، دستورات لازم به تمامی دستگاههای مرتبط صادر شد و هماهنگی کامل برای رسیدگی به وضعیت مددجویان، بررسی علت حادثه و تأمین ایمنی مرکز انجام گرفت.
وی تأکید کرد: سلامت و امنیت مددجویان و کارکنان مراکز نگهداری از اقشار آسیبپذیر از اولویتهای اصلی مدیریت شهرستان است و موضوع تا رفع کامل مشکلات و بازگشت شرایط به حالت عادی با جدیت پیگیری خواهد شد.











