عصر مسجدسلیمان// در پی وقوع آتش‌سوزی در مرکز توانبخشی امید شهرستان مسجدسلیمان، جاوید شیخ فرماندار شهرستان بلافاصله در محل حادثه حضور یافت و از نزدیک روند امدادرسانی، انتقال مصدومان و اقدامات دستگاه‌های اجرایی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان این حادثه ظهر امروز بر اثر اتصال برق در یکی از بخش‌های مرکز توانبخشی امید رخ داد که با حضور سریع نیروهای آتش‌نشانی، اورژانس، هلال‌احمر و سایر دستگاه‌های امدادی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهار شد.

فرماندار مسجدسلیمان در حاشیه بازدید از محل حادثه و عیادت از مصدومان در بیمارستان اظهار داشت: خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی در پی نداشته و تمامی ۱۷ نفر منتقل‌شده به بیمارستان صرفاً به دلیل استنشاق دود و مشکلات تنفسی ناشی از آن تحت مراقبت قرار گرفتند.

وی افزود: پس از انتقال مصدومان به مراکز درمانی، اقدامات لازم درمانی از جمله اکسیژن‌تراپی برای تمامی افراد انجام شد و خوشبختانه حال عمومی همه آنان مساعد و پایدار است.

فرماندار مسجدسلیمان با قدردانی از حضور به‌موقع نیروهای امدادی، درمانی و خدماتی تصریح کرد: از نخستین دقایق وقوع حادثه، دستورات لازم به تمامی دستگاه‌های مرتبط صادر شد و هماهنگی کامل برای رسیدگی به وضعیت مددجویان، بررسی علت حادثه و تأمین ایمنی مرکز انجام گرفت.

وی تأکید کرد: سلامت و امنیت مددجویان و کارکنان مراکز نگهداری از اقشار آسیب‌پذیر از اولویت‌های اصلی مدیریت شهرستان است و موضوع تا رفع کامل مشکلات و بازگشت شرایط به حالت عادی با جدیت پیگیری خواهد شد.