عصر مسجدسلیمان// فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از بازگرداندن سه میلیارد ریال وجهی که در فضای مجازی از شهروندی کلاهبرداری شده بود، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرهنگ علی عباسی گفت: پس از وقوع یک فقره برداشت غیرمجاز از حساب یکی از شهروندان در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با تلاش و پیگیری کارشناسان پلیس فتا، مبلغ سه میلیارد ریال به حساب مالباخته عودت داده شد.
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی برای طی مراحل قانونی، هشدار داد: کلاهبرداران اینترنتی از غفلت شهروندان سوءاستفاده میکنند؛ بنابراین توصیه میشود از کلیک بر روی هرگونه لینک مشکوک خودداری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای مجازی، با شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس بگیرید.
https://asremasjedsoleyman.ir/?p=46278











