عصر مسجدسلیمان// جاوید شیخ فرماندار مسجدسلیمان، در جریان حضور در شهر گلگیر، ضمن بازدید میدانی از تعدادی از پروژه‌های عمرانی در حال اجرا، روند پیشرفت و وضعیت اجرایی این طرح‌ها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ادامه فرماندار مسجدسلیمان از ایستگاه هلال احمر سه‌راهی گلگیر نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت خدمات‌رسانی، امکانات موجود و نیازمندی‌های این مجموعه قرار گرفت.

همچنین جلسه شورای اداری بخشداری گلگیر با حضور فرماندار شهرستان، بخشدار گلگیر، مدیران دستگاه‌های اجرایی و دهیاران روستاهای این بخش برگزار شد.

در این نشست، مهم‌ترین مسائل و مطالبات شهروندان و ساکنان روستاهای بخش گلگیر در حوزه‌های مختلف از جمله تأمین آب شرب، بهسازی و توسعه راه‌های ارتباطی، ارتقای خدمات شهری، تکمیل زیرساخت‌های عمرانی و رسیدگی به نیازهای دهیاری‌ها مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه با تأکید بر ضرورت رسیدگی به مطالبات مردمی و تسریع در روند خدمت‌رسانی، دستورات لازم را به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برای پیگیری و رفع مشکلات مطرح‌شده صادر کرد.

وی همچنین بر لزوم پیگیری مستمر مصوبات، تسریع در رفع مشکلات زیرساختی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود برای توسعه و آبادانی شهر و روستاهای بخش گلگیر تأکید کرد.