عصر مسجدسلیمان// پروژه تعریض و بهسازی جاده حدفاصل سه‌راهی تمبی تا پاگچ امام رضا(ع) با حضور فرماندار شهرستان و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ادامه این آیین، عملیات بهسازی و تعمیر بخشی از جاده‌های دسترسی به تأسیسات و میدان‌های نفتی هفتکل و نفت‌سفید نیز با حضور فرماندار شهرستان و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان کلنگ‌زنی شد.

فرماندار مسجدسلیمان در حاشیه این مراسم، اجرای این پروژه‌ها را گامی مؤثر در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، تسهیل تردد و ارتقای خدمات‌رسانی عنوان کرد.