به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان این اقدامات با هدف پاکسازی مسیرهای آبرو، ارتقای بهداشت محیط، پیشگیری از انسداد کانالها و بهبود جریان آبهای سطحی در نقاط پرتردد شهر صورت گرفته است.
نقاطی که عملیات در آنها انجام شد:
– مسیرهای بیبیان
– تلخاب
– نفتک شهید داودی
– بازار چشمهعلی در چندین نقطه
– کانالهای بازار خیابان آزادی در مسیر رفت و برگشت
– مسیر اصلی همافران
براساس اعلام علی اکبری (معاونت حوزه خدمات شهری) ، در این عملیات علاوه بر لایروبی کانالها و مسیرهای آبرو، آهکپاشی گسترده نیز برای کاهش بوی نامطبوع و ارتقای شرایط بهداشتی انجام شده است.
محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان، ضمن تقدیر از مسئول واحد خدمات شهری و پرسنل پرتلاش این واحد بر تداوم برنامههای نگهداشت شهری و ضرورت رسیدگی مستمر به مسیرهای آبرو و نقاط حساس شهری تأکید کرده و خواستار اجرای منظم این اقدامات در سایر مناطق نیز شده است.











