عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسليمان از اجرای طرح توقيف خودرو و موتورسيکلت های پلاک مخدوش در اين شهرستان خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ”حميدرضا بهاروند”درباره جزئيات اين خبر گفت: در راستای مقابله با سرقت و رضايتمندی شهروندان، طرح توقيف موتورسيکلت های پلاک مخدوش در دستور کار ماموران انتظامی […]

 

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسليمان از اجرای طرح توقيف خودرو و موتورسيکلت های پلاک مخدوش در اين شهرستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ”حميدرضا بهاروند”درباره جزئيات اين خبر گفت: در راستای مقابله با سرقت و رضايتمندی شهروندان، طرح توقيف موتورسيکلت های پلاک مخدوش در دستور کار ماموران انتظامی اين فرماندهی قرار گرفت.

 

وی افزود: در راستای اجرای اين طرح ماموران پليس آگاهی شهرستان 12 دستگاه موتورسيکلت متخلف و دارای پلاک مخدوش را توقيف و به پارکينگ منتقل کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسليمان اظهار داشت: پس از استعلام و بررسی توسط کارشناسان پليس آگاهي از موتورسيکلت های متخلف توقيف شده 6 دستگاه سرقتی بوده که در اين رابطه 2 نفر دستگير و جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

سرهنگ بهاروند خاطرنشان کرد: برابرماده 720 قانون مجازات اسلامی ، مخدوش کردن پلاک وسيله نقليه برای فرد متخلف از 6 ماه تا يک سال حبس را در پی دارد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه، مراتب را به مركز فوريت‌های پليسی 110 اعلام كنند.