عصر مسجدسلیمان // هفته دوم و پایانی رقابت های لیگ وزنه برداری استان خوزستان در حضور علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان به عنوان میهمان ویژه برگزار و با قهرمانی پولادمردان مسجدسلیمانی خاتمه یافت.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در این مسابقات که با حضور 72 وزنه بردار در قالب 12 تیم […]

 

عصر مسجدسلیمان // هفته دوم و پایانی رقابت های لیگ وزنه برداری استان خوزستان در حضور علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان به عنوان میهمان ویژه برگزار و با قهرمانی پولادمردان مسجدسلیمانی خاتمه یافت.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در این مسابقات که با حضور 72 وزنه بردار در قالب 12 تیم و در 10 وزن به مدت یک روز در سالن شهدای وزنه برداری اهواز و البته با حضور تیم استان میسان عراق به صورت میهمان افتخاری برگزار شد، تیم مسجدسلیمان با کسب 742 امتیاز در هفته دوم و 1481 امتیاز در مجموع دو هفته لیگ به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های ایذه با 1255 و دزفول با 1082 امتیاز به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

 

تیم‌های آبادان، اندیمشک، بندرامام، اندیکا، رامهرمز، اروندکنار، میسان عراق، شوشتر و بهبهان نیز در رده‌های چهارم تا دوازدهم قرار گرفتند.