بازدید فرماندار اندیکا از دو پروژه عمرانی منطقه کتک

عصر مسجدسلیمان // فرماندار شهرستان اندیکا با حضور در منطقه کتک از روند اجرایی عملیات دو پروژه عمرانی در حال اقدام این منطقه بازدید نمود. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان علی خدری فرماندار شهرستان اندیکا اظهار داشت : ع ...

عصر مسجدسلیمان // فرماندار شهرستان اندیکا با حضور در منطقه کتک از روند اجرایی عملیات دو پروژه عمرانی در حال اقدام این منطقه بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان علی خدری فرماندار شهرستان اندیکا اظهار داشت : عملیات دو پروژه بزرگ عمرانی بهسازی کانال ها و نهرهای آبیاری باغات منطقه کتک و زیرسازی و آسفالت جاده درون روستایی این منطقه در حال اجرا است.

وی ادامه داد : پروژه بهسازی کانال ها جهت آبیاری باغات منطقه کتک با اعتبار بیش از ۲میلیارد تومان، حدود ۴۰ هکتار از باغات این منطقه را تحت پوشش خود قرار می دهد که قابلیت توسعه و پوشش تا ۸۰ هکتار از اراضی این منطقه را دارد.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه به ۹۰٪ رسیده است تصریح کرد : اگر به موقع اعتبار موردنظر پروژه تزریق شود ظرف یکماه آینده به بهره برداری خواهد رسید که این از خدمات خوب دولت تدبیر و امید است که جا دارد از بانیان اجرای این پروژه ماندگار ازجمله استاندار خوزستان، نماینده مجلس و مجموعه جهادکشاورزی تشکر و قدردانی نمایم.

فرماندار اندیکا ادامه داد : پروژه دیگر زیرسازی و آسفالت جاده روستای کتک به مساحت ۱۵ هزار متر مربع بوده است که پس از ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط بنیاد مسکن و دهیاری روستا در این منطقه در حال اجرا است که قطعا ظرف هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد : روستاها محور توسعه هر جامعه ای هستند و اگر توجه بیشتری به روستاها شود، توسعه بیشتری را در شهرها تجربه خواهیم کرد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: