آئین معارفه اولین شهردار شهر جدید عنبر برگزارشد

عصر مسجدسلیمان // آئین معارفه اولین شهردار شهرجدید عنبر باحضور حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیت سرپرست فرمانداری ؛ شهردار شهر جدیدعنبر وجمعی از مسئولین ادارات شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزارشد. به گزارش پای ...

عصر مسجدسلیمان // آئین معارفه اولین شهردار شهرجدید عنبر باحضور حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیت سرپرست فرمانداری ؛ شهردار شهر جدیدعنبر وجمعی از مسئولین ادارات شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری در این جلسه اظهار داشت: با توجه به نام گذاری امسال به نام سال رونق تولید ملی توسط مقام معظم رهبری ضروری است ما به عنوان مسئولین دستگاه های اجرایی در همه زمینه ها این شعار را نصب العین خود قرار دهیم تا ان شاءالله بتوانیم در این شرایط تحریم کشور را به جلو ببریم.

حجتی نیا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: با توجه به رسوخ برخی ناهنجاری هایی که در این چند سال در فرهنگ بختیاری ما مانند تیراندازی در مراسمات عزا و مسائل اینچنین موجب بروز برخی مشکلات عدیده ای در سطح شهرستان شده بود اما بادرایت و هوشیاری فرماندهی محترم نیروی انتظامی شعرستان این مسائل به خوبی مدیریت شد.

وی عنوان کرد: این را می پذیریم که مسجدسلیمان گرفتاری های زیادی دارد اما این نکته را هم باید بگویم که ما نسبت به خودمان کم لطفی هایی نیز می کنیم و به جای تقویت روحیه هم دیگر را تخریب می کنیم و باید در این زمینه هم فرهنگ سازی صحیح و اقدام ویژه ای شود.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان گفت: پس از زلزله اخیر حدود دوهزار پکیج حمایتی از طرف ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره ) اهداء شد همچنین در حال پیگیری بسته های حمایتی ویژه دانش آموزان از طرف این ستاد نیز هستیم علاوه بر این بازسازی منازل آسیب دیده در شهر شروع شده است و حدود ۲۰۹ میلیارد تومان باید برای جابه جایی در این شهر هزینه شود .

وی توضیح داد: مردم گرفتاری های بسیار ی دارند و بیشتر از این باید تلاش کرد ولی حجم مشکلات آنقدر گسترده هست که مسئولین هرچه قدر پیگیری می کنند به چشم نمی آید.

حجتی نیا مطرح کرد: همه مسئولین و ادارات در حد ظرفیت امکانات موجود در حال تلاش هستند همه ما فرصت خوبی در اختیارمان هست باید دست به دست بدهیم که به دولت و نظام کمک شود.

وی با اشاره به اغتشاشات به وجود آمده عراق خاطر نشان کرد: در حال حاضر آمریکا با اتیصال و درماندگی در همه زمینه ها از طریق نفوذی های خود باعث راه اندازی اغتشاشات در عراق شد و می خواهد از این طریق به پیاده روی اربعین ضربه وارد کند چرا که می داند این پیاده روی اتفاق مهمی را در دنیا به وجود می آورد ولی مطمئن باشید اگر دست از پا خطاکند جمهوری اسلامی منافع آمریکا را در کل دنیا به هم می زند چون به لطف خداوند سیستم دفاعی ما یک سیستم قوی و نیروهایی در این نظام اسلامی زیر سایه رهبری پرورش یافته اند از هر نظر زبده هستند و این باعث دلگرمی مردم شده است.

وی تصریح کرد: در حدود صد وبیست ملیت مختلف روحانی مبلغ داریم که دین و فرهنگ اسلام را در سطح دنیا گسترش می دهند لذا به برکت خون شهدا مردم دنیابه سمت شیعه و نظام جمهوری اسلامی ایران گرایش پیدا کرده اند.

وی در بخش دیگر سخنان خود ضمن تبریک به اولین شهردار شهر جدید عنبر اضافه کرد: امروز معارفه اولین شهردار شهر جدید عنبر است که این اتفاق کم پیش می آید که مسئولین شهرستان همه بومی باشند ولی به لطف خداوند مسئولین شهرستان ما بومی هستند بنابراین در این زمینه حرفی برای گفتن باقی نمی ماند ولی چیزی که مهم است این می باشد که با توجه به امکانات محدود ما نمی توانیم معجزه کنیم ولی باید باهمکاری هم اقداماتی انجام دهیم که آثار آن به یادگار در مسجدسلیمان ثبت شود و همه به نیکی از آن یاد کنند.

حجتی نیا توضیح داد: همه باید از تخریب افراد جلوگیری کنیم و به فکر تقویت همدیگر باشیم در خصوص برخی افراد که سابقه پرافتخاری در پرونده خود دارند وباعث افتخار این شهر وکشور هستند نباید حب و بغض شخصی به کار برد باید به گذشته خود افتخار کنیم در همین جنگ تحمیلی واقعا یک قسمت جنگ در سوسنگرد وبستان توسط مسجدسلیمان اداره می شد و بچه های مسجدسلیمان نقش مهمی در دفاع مقدس ایفا کردند.

حجتی نیا گفت : اشخاصی چون محسن رضایی بدون هیچ پشتوانه و در سن کم فرمانده کل سپاه کشور می شود و مورد تایید امام ومقام معظم رهبری قرار گرفته بود و این جزء افتخارات شهر محسوب می شود این را قبول داریم هر مدیری ضعف دارد ولی به جای تخریب باید برای رفع ضعف آن تلاش کرد.

وی در خصوص شهردار جدید عنبر اظهار داشت: آقای حاجی پور فردی متدین و پای کار است که با تمام وجود پای ارزش های انقلاب ایستاده است و این مسئولیت جدید را به این برادر عزیز تبریک می گویم.

حجتی نیا یادآور شد : با پیگیری های مهندس ظاهری نماینده محترم در روند ثبت شهر عنبر تسریع شد و عنبرشهر شد و خدا را شاکریم برادری توانمند به عنوان شهردار این شهر جدید انتخاب شد.

در بخش دیگر جلسه شاپور حاجی پور اولین شهردار شهر جدید عنبر ضمن معرفی خود عنوان کرد: بنده به عنوان کارمند رسمی شهردار لالی بیش از دو دهه در پست مدیریت و معاونت بودم و پیرو ولایت فقیه و ارزش های انقلاب هستم و حاضر هستم جانم را در این راه بدهم و امیدوارم با همراهی شما عزیزان سربازی برای انقلاب و شهرمظلوم ومحروم عنبر باشیم .

وی ادامه داد: از تلاش شبانه روزی فرماندار محترم و نماینده تلاشگر که مجدانه پیگیر ثبت شهر جدید عنبر شدند تقدیر نمایم ضمن اینکه شاهد بودم که سرپرست محترم فرمانداری بسیار پیگیر حکم مسئولیت بنده بودند ضمن اینکه از حسن نیت شورا در انتخاب اینجانب و بخشدار محترم و روحانیت معظم حاضر در جلسه که همیشه ما را راهنمایی کردند تشکر نمایم .

وی در پایان افزود : امیدواریم با استفاده از پتانسیل شهر عنبر برای پیشرفت قطب گردشگری این شهر بهره لازم را ببریم.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: