شهرداری با اختصاص ۱/۵میلیارد تومان اعتبار چند پروژه عمرانی را در دست اقدام دارد

عصر مسجدسلیمان // شهردار آبژدان از اختصاص  ۱/۵ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای پروژه های عمرانی این منطقه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان شهرام ورناصری شهردار آبژدان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داش ...

عصر مسجدسلیمان // شهردار آبژدان از اختصاص  ۱/۵ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای پروژه های عمرانی این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان شهرام ورناصری شهردار آبژدان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت : شهرداری آبژدان با اختصاص ۱/۵میلیارد تومان اعتبار چند پروژه عمرانی را در دست اقدام دارد یکی از مهمترین این پروژه ها ،آیلند وسط در شهر است که هم اکنون درحال اجرا می باشد واز نظراعتبارات و منابع مالی پیشرفت این کار را به ۸۰% رسیده است.

وی افزود : پروژه بعدی در حال انجام ، آسفالت ۳۰۰متر ورودی شهر در باند چپ است که از فلکه به سمت جعفرآباد به طور کامل خاک ریزی ،تسطیح وتعریض شده است و هم اکنون به مرحله بیس رسیده که جهت ادامه کاردنبال جذب اعتبارات بعدی هستیم.

شهردار آبژدان درخصوص زیرسازی خیابان دکتر حسابی تصریح کرد: اجرای این پروژه به مرحله بیس رسیده است و اعتبارات لازمه جذب شده است همچنین یکی از مهم ترین پروژه هایی که درحال انجام است و از منابع عمرانی و ماده۲۳ توانستیم اعتباراتی را دریافت کنیم ساختمان اداری و آتش نشانی است که هر دو با هم در یک ساختمان دو طبقه تجمیع هستند این پروژه حدود ۶۰% پیشرفت فیزیکی داشته است، درصورت مرتفع شدن مشکلات مالی قریب به یک ماه دیگر شهرداری به ساختمان جدید منتقل میشود.

وی ادامه داد : در قسمت فضای سبز و پارک ها چندان موفق کار نکرده ایم زیرا مسائلی همچون عدم آبرسانی موجب شد درصد موفقیت در این کار پایین آید ولی همچنان در حال پیگیری و ادامه کار هستیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد : همکاری با تیم های ورزشی ، برگزاری مراسمات فرهنگی ودینی و آموزشی از جمله اقدامات شهرداری در حوزه فرهنگی بوده است ضمن اینکه در این موارد هرجایی که احساس نیاز می شد شهرداری امکانات و همکاری لارم را داشته است.

نام:

ایمیل:

نظر: